LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindafrekening

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rene

Eindafrekening

Ongelezen bericht door rene »

Heb van de week mijn eindafrekening gekregen en daar viel me toch wel iets merkwaardigs op, en dan doel ik niet op het feit dat die nieuwe Audi TT Roadster niet doorgaat, :-)). In de berekening wordt vermeld dat er een eerste termijn verrekend wordt conform de voorwaarden. Dit houdt dus in dat toen ik begonnen ben met betalen, ik begon met termijn 2. Nou en zul je zeggen. Maar daar zit dus wel het probleem he. Wanneer je de eindafrekening niet betaald, wat ik echt niet doe, dan blijft er dus ook een termijnbetaling staan. En wanneer er dan 2 maanden verstrijken mag Dexia je gewoon met een achterstandscodering melden bij de BKR. En sta je dus mooi als wanbetaler geregisteerd. Slimme zet van Dexia of louter toeval. Let dus wel op dat wanneer je niet van plan bent te betalen je wel die ene termijn nog even overmaakt om dit soort problemen te voorkomen. De overblijvende restschuld kan niet doorgegeven worden want zulke dingen worden niet door de BKR bijgehouden. Doe er je voordeel mee! groeten Rene

gvd

Re: Eindafrekening

Ongelezen bericht door gvd »

Eindelijk een zinvolle posting, de laatste opmerking was mij ook bekend maar het is goed om die er even uit te lichten:

"De overblijvende restschuld kan niet doorgegeven worden want zulke dingen worden niet door de BKR bijgehouden. Doe er je voordeel mee!"

b

Ongelezen bericht door b »

dus toch nog een paas kadootje ;-))

b

Ongelezen bericht door b »

dus toch nog een paas kadootje ;-))

rene

Ik weet zeker dat menig mens hier niet op zal letten. Zit zelf in het bankwereldje dus let wel op zulke dingen. Maar ja wie nog meer he?

rene

belangrijk genoeg om ff op te halen

Gesloten