LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eindafrekening

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sjoukje

eindafrekening

Ongelezen bericht door Sjoukje »

Wij kregen in mei een brief van Legio met het bericht van negatieve opbrengst van €1.171,80.In juni kregen we de eindafrekenig met een negatieve opbregst van €4.325,31 of we dit per omgaande over willen maken en verschil van ruim €3000,= waar halen ze het vandaan of zijn het guldens.

Jan

Re: eindafrekening

Ongelezen bericht door Jan »

Ik ben bang dan jouw aandelen in die maand tijd nog eens €3000,= in waarde zijn gedaald, wat de situatie extra schrijnend maakt.
Mijn vader had het geluk met z'n verkoop net in een kleine opleving te zitten, zodat ie net niet hoefde bij te betalen, maar zelfs ca €10,= ontving.
Hij heeft zich daarvan een scheurkalender gekocht met wijze spreuken voor op het toilet.
Misschien in de toekomst toch nog een goede investering. :)

Wout

Re: eindafrekening

Ongelezen bericht door Wout »

Want dit is/gaat natuurlijk een DRAMA worden dat ze de laatste 65 jaar nog niet meegemaakt hebben met deze beurs!!!! En dalingen zijn nog lang niet over. Zie WALL STREET vandaag weer. Er is al sprake van een AEX van 280/300 dus.......... (ook 2 koersplannen WEG en dat slaapt een stuk rustiger). Geloof me maar: WEGWEZEN UIT AL DIE LEUKE DINGEN: Koersplan, Sprintplan (dat kan al niet meer) enz., enz. En NOOIT meer doen, Wouter

Gesloten