LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Einddatum Stichting

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Albert

Einddatum Stichting

Ongelezen bericht door Albert »

Ik heb de uitzending van Radar gezien en hoor alleen maar er komen nog steeds aanmeldingen binnen.

Waarom b.v. niet zeggen na 20 september a.s. kun je geen lid meer worden en dan kunnen we als Stichting Leaseverlies verder gaan.

Iemand anders had dit ook al voorgesteld ik denk dat het punt bereikt is om tot actie over te gaan.

Albert.

toet

Re: Einddatum Stichting

Ongelezen bericht door toet »

Helemaal mee eens albert.Het duurt wel heel lang voor ze beginnen.Ik denk dat ze nog zo veel mogenlijk geld binnen willen halen en dan heb ik het over dexia.toet

Albert

Aansluitend aan dit onderwerp kan de Stichting ons meer info geven als wij ons dossiernummer en password intikken, dan blijven buitenstaanders zonder informatie ?

john

Ongelezen bericht door john »

Kan de Stichting met dexia niet regelen, dat er voorlopig niet bijbetaald hoeft te worden, tot het tot een regeling met dexia is gekomen. Dit om veel problemen met deurwaarders en incassoburo's te voorkomen?? Hoe zit het trouwens met die hoogleraar, die een onderzoek instelt naar het niet meetekenen van contracten voor gehuwden. Ik vind dat we veel te weinig informatie krijgen van de stichting.

gr. John

Albert

Ik vind het opmerkelijk dat er vele suggesties gedaan worden die mijn inziens wel interessant kunnen zijn maar voor mijn gevoel te ver gaan. Als er oorlog uitbreekt in I
rak of Dexia laat LL failliet gaan, als, als.

De leden van de Stichting Leaseverlies hebben eerder een zaak gewonnen voor hun leden, zoals bij het het welkomswoord staat op de site van de Stichting weet iemand daar wat meer over ?

Ik hoop dat we met z'n allen meer druk uit kunnen oefenen op de Stichting en dat er eens wat gaat gebeuren. Waarom niet, zoals ik eerder voorstelde ,geen einddatum stellen om lid te worden en overgaan tot actie, voordat het inderdaad te laat is.

Albert

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Albert en andere in dit onderwerp,

Wat staat jullie in de weg om gezamelijk een klacht in te
dienen bij DSI dan laten jullie zien dat het jullie menens
is. Je kunt natuurlijk wachten op de stichting maar dan moet
men afwachten. Een klacht indienen bij DSI kost niets en je
verspeeld ook niet je rechten bij de Stichting.

m.v.g.

L. Blok

Albert

Heer Blok,

Daarover is enige tijd geleden genoeg over gesproken, helaas kan ik het niet terugvinden. Was het niet zo dat een klacht bij de DSI bindend is ??

Albert

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste Albert,

De bindend verklaring geld alleen voor de procedure bij DSI.
Legio/Dexia heeft verklaard in hoger beroep te gaan maar dit
is dus niet mogelijk voor wat betreft de uitspraak van DSI.
Op de site van de Stichting staat dat een klacht bij DSI
geen consequenties heeft voor de behandeling bij de Stichting.
Het door jou genoemde onderwerp staat in "Nieuws Stichting
Legio Lease van Paula". Onderaan het scherm op 2 drukken.

m.v.g.

L. Blok

Gesloten