LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EMAILEN ALLEMAAL NU NU NU......

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
EMAIL NAAR ALLE EMAIL ADR

EMAILEN ALLEMAAL NU NU NU......

Ongelezen bericht door EMAIL NAAR ALLE EMAIL ADR »

From: UP
Date: woensdag 19 februari 2003 145:10
To: [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]
Subject: Help.....

U allen neem kennis van het TROS RADAR FORUM: LEGIO LEASE...
EN HELP ONS GEDUPEERDEN.

OOK NU DE VERKIEZINGEN VOORBIJ ZIJN KUNT U BLIJVEND LATEN ZIEN DAT U ALLEN DAADWERKELIJK GEINTERESSEERD BENT IN DE NEDERLANDSE BEVOLKING.
DUS STOP FF MET HET VULLEN VAN UW EIGEN ZAKKEN EN RED DE ZWAAR GEDUPEERDE LEGIO LEASERS.

MVG
LEGIO GEDUPEERDEN

Gerrit

Re: EMAILEN ALLEMAAL NU NU NU......

Ongelezen bericht door Gerrit »

Perfecte aktie Up...
Heb ook al gemaild...
Kom op mensen.... aktie...
MAILEN MAILEN ELKE DAG WEER
KOM OP!!!!!!!

toet

Ongelezen bericht door toet »

Ik neem balkenende die vind ik lief en netjes.toet

up

Ongelezen bericht door up »

Toet,
Waar neem je die...
Hahahahahah

Kun je toch we tegen...
Zoniet jammer dan...
Humor....
Oh, wat zal die Balkenende genieten...

mvg
up

R.Schuit

Ongelezen bericht door R.Schuit »

HELAAS het adres van onze Paul Rosemoler werkt niet, ik kreeg m`n email terug gezonden

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Goh, hoe zou dat nu toch komen?
Zou die misschien niet meer in de kamer zitten?

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Enne van Balkenende gaat ook terug komen....zit er niet in he...En van Louise van der Laan komt ook terug, ik schreef in een mailtje (ging over Irak) dat ik haar een aantrekkelijke babe vond...kreeg em terug! :=(( Gefilterd denk ik.

Ik kreeg alleen een berichtje terug van die linkse rakker van de SP, Van Bommel. Nou ja...hij reageert tenminste!

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Goed idee!
Ik ga morgen gelijk mail versturen.
Wie weet versneld dit het proces wel.
En nu de rest van de gedupeerde nog.

Natasja

JAn

Ongelezen bericht door JAn »

Ik heb hem net verstuurd. Goeie actie.

Ik heb alleen de laatste zinsnede
"DUS STOP FF MET HET VULLEN VAN UW EIGEN ZAKKEN EN RED DE ZWAAR GEDUPEERDE LEGIO LEASERS"....weggelaten.

Heeft geen effect om onze parlementariers te beledigen.

Groet,
Jan

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Ook verstuurd. Zonder laatste zin.

Mvg pieter

rhr9

Ongelezen bericht door rhr9 »

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

Helaas kon de mail aan de afzonderlijke fractie leden niet bezorgd worden.
Dit zijn de E-mail adressen van de fracties
Deze werken wel.

Ik zelf heb het op deze manier verzonden

U allen neem kennis van het TROS RADAR FORUM: LEGIO LEASE...
EN HELP ONS GEDUPEERDEN.
http://www.trosradar.nl/

OOK NU DE VERKIEZINGEN VOORBIJ ZIJN KUNT U BLIJVEND LATEN ZIEN DAT U ALLEN DAADWERKELIJK GEINTERESSEERD BENT IN DE NEDERLANDSE BEVOLKING

Als dit zo door gaat gaan er vele gezinnen aan onderdoor die het niet meer kunnen opbrengen.
Gevolgen huis verkopen, studie geld voor de kinderen aanbreken, extra pensioen opbouw stoppen, enz.
Kortom het gehele gezinsleven is daar dan door ontwricht.

RED DE 60.000 ZWAAR GEDUPEERDE LEGIO LEASERS.

MVG
LEGIO GEDUPEERDEN

even corrigeren

Ongelezen bericht door even corrigeren »

Volgens mij gaat het om ca 220000 gedupeerde....

nes

Ongelezen bericht door nes »

Dank voor uw mail. De PvdA stelt dit zeer op prijs en zal aandacht aan uw
mail besteden.

Met vriendelijke groeten,

PvdA-voorlichting

Automatisch antwoord op mijn mail?

Ruud930

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Beste meneer,

we wachten gespannen af!
Mocht de PVDA deze zaak weten op te lossen op een goede manier dan zullen vele (potentiële) kiezers u dit zeker in dank afnemen!
Dan ben ik ervan ovetuigd dat de pvda die CDA nog voorbijgaat in de nieuwe verkiezingen!!

m.v.g. Ruud930

au

Ongelezen bericht door au »

Goed initiatief, de lijst met emailadressen kan nog aanzienlijk uitgebried worden met de info emaildressen van alle gemeentes. De lijst met gemeentes is te vinden op http://gemeente.pagina.nl. Laat Dexia nou net een grote krediet verstrekker zijn van gemeentes in Nederland.

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Hij is niet mijn grote vriend...maar was wel degene die van 20 mailtjes (samen met van Aartzen van de VVD) die persoonlijk antwoord gaf en zelfs de discussie aanging met mij (ging in dit geval over Irak).

Ik heb het over van Bommel van de SP. Wellicht zouden jullie hem eens kunnen bombarderen met emailtjes.

Ali

Ongelezen bericht door Ali »

AU! Wat een onzin, Dexia is inderdaad een grote kredietverstrekker van gemeenten, maar absoluut niet in Nederland. In Frankrijk wel bijvoorbeeld. Dexia doet zo langzamerhand helemaal niets meer in Nederland en zal zo snel mogelijk haar biezen pakken. Waar haal je die onzin vandaan over krediete aan gemeenten in Nederland?

Ali

au

Ali,
Ik heb het niet over nieuwe activiteiten maar over bestaande activiteiten die al lang liepen voordat de massale negatieve publiciteit een vlucht nam. Deze activiteiten zijn echt niet allemaal in een jaar afgebouwd en het zou terecht zijn als de klanten die Dexia nog heeft in Nederland (inderdaad een flink aantal gemeenten) terecht hun wenkbrouwen zouden fronzen aangaande de solvabiliteit van Dexia.

Ali

Ongelezen bericht door Ali »

Het zal wel joh. Maar in Nederland is Dexia nooit een grote versrekker van gemeentekredieten geweest. Nu niet, vorig jaar niet en 10 jaar geleden niet.

Ali

au

en zeker morgen niet, volgend jaar niet en over 10 jaar zeker niet want dan zijn ze failliet want langer kunnen ze die rechtszaken echt niet rekken

Gesloten