Beste Radar-redactie,
Maandag komt er -als ik uw berichten moet geloven- weer een ontzettend dramatisch voorbeeld van roddel-achterklap ipv een gedegen stukje journalistiek. Komt Dexia wel?! Het enige dat wij willen is een constructief iets, zeker nu Dexia zich zo duidelijk opstelt (heel diep van binnen vind ik ook nog dat ze gelijk hebben).Heb geen zin in droevige verhalen van zielige bejaarden,minderjarige kinderen (verantwoordelijkheid van ouders kennen we niet meer?!!) etc. Ik ga maandag zeker niet kijken bij een programma a la de Week van Willibrord!!!PS: jullie zullen mijn bericht wel weer verwijderen (kritiek leveren is immers makkelijker dan kritiek krijgen, jammer Antoinette (riool-journaliste))
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Emotie-TV ipv journalistiek
-
Ali
Re: Emotie-TV ipv journalistiek
Als je erin zet dat ze het wel zullen verwijderen, laten ze het gelukkig altijd staan is me opgevallen ;-)
Ali
Ali
-
Bram
Re: Emotie-TV ipv journalistiek
Philip
Ik ken de berichten niet waar je naar verwijst, maar ik begrijp daaruit dat het om trash programma's gaat van Willebrord of iets dergelijks.
Ik ben ook een legio gedupeerde en ben van mening dat ik van mijn geld beroofd ben op een wijze waarvan ik altijd aannam dat dit niet mogelijk was in Nederland. Ik persoonlijk leg de schuld daarvoor allereerst bij Aegon, eigenaar van legio in de tijd dat mijn contracten werden afgesloten, en pas in 2de instantie bij Dexia. Ik ga ervan uit dat Dexia ook bedrogen is, al heb ik geen goed woord over hoe ze nu met het legio schandaal omgaan.
Al met al ben ik van mening dat ik van mijn geld beroofd ben. Ik ben echter niet van plan me ook nog van mijn waardigheid te laten beroven door naar een programma als Willibrord te gaan kijken of om daar enige waarde aan te hechten.
Bram
Ik ken de berichten niet waar je naar verwijst, maar ik begrijp daaruit dat het om trash programma's gaat van Willebrord of iets dergelijks.
Ik ben ook een legio gedupeerde en ben van mening dat ik van mijn geld beroofd ben op een wijze waarvan ik altijd aannam dat dit niet mogelijk was in Nederland. Ik persoonlijk leg de schuld daarvoor allereerst bij Aegon, eigenaar van legio in de tijd dat mijn contracten werden afgesloten, en pas in 2de instantie bij Dexia. Ik ga ervan uit dat Dexia ook bedrogen is, al heb ik geen goed woord over hoe ze nu met het legio schandaal omgaan.
Al met al ben ik van mening dat ik van mijn geld beroofd ben. Ik ben echter niet van plan me ook nog van mijn waardigheid te laten beroven door naar een programma als Willibrord te gaan kijken of om daar enige waarde aan te hechten.
Bram