Kreeg ik me daar van Dexia een enorm pakket aan informatie en een formulier om e.e.a. te regelen. Nu zijn ze wel zo slim om de partner te laten meetekenen. Wat nou te doen met e.e.a. Het aanbod lijkt mij wel vrij redelijk.
JW
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] enorm pakket
-
L. Blok
Re: enorm pakket
Beste Jan,
Lees, alvorens je tekent, mijn topic "Een ERNSTIGE waarschuwing........." Deze heb ik zo juist weer omhoog gehaald.
m.v.g. L. Blok
Lees, alvorens je tekent, mijn topic "Een ERNSTIGE waarschuwing........." Deze heb ik zo juist weer omhoog gehaald.
m.v.g. L. Blok
-
jan wassink
Re: enorm pakket
Dat Dexia een dergelijk aanbod doet, is voor mij eigenlijk al een reden om te denken, dat hun positie toch niet zo sterk staat. Anders doe je dit niet. Als alles juridisch sterk staat, dan zou ik zeggen, "je kent onze voorwaarden en daar heb je je maar aan te houden". Leaseverlies komt met een antwoord op ca. 12 februari, dus daar wacht ik maar op.
Hun verkoop-methoden zijn niet agressief, zeggen ze. Nou ik heb dit zelf meegemaakt en na zo'n gespek, had je bijna al geen keus meer. Er werd mij bv. gezegd, dat als ik nu intekende mijn aandelen al zo wie zo met zo'n 5% gestegen waren, ofschoon ik bezwaar heb gemaakt tegen KPN, maar volgens hen kon KPN niet stuk en ik zou nog wel eens zien, wat dit aandeel zou doen. Dus zwaar in de min, maar je vertrouwt op hun analyses. Had ik dus niet moeten doen, maar dat is berouw na de zonde.
JW
Hun verkoop-methoden zijn niet agressief, zeggen ze. Nou ik heb dit zelf meegemaakt en na zo'n gespek, had je bijna al geen keus meer. Er werd mij bv. gezegd, dat als ik nu intekende mijn aandelen al zo wie zo met zo'n 5% gestegen waren, ofschoon ik bezwaar heb gemaakt tegen KPN, maar volgens hen kon KPN niet stuk en ik zou nog wel eens zien, wat dit aandeel zou doen. Dus zwaar in de min, maar je vertrouwt op hun analyses. Had ik dus niet moeten doen, maar dat is berouw na de zonde.
JW