| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er is echt hoop!
-
Alex
Er is echt hoop!
Geachte medegedupeerden,
Hier weer even een berichtje van mij. Vanmiddag ga ik wederom naar mijn advocaat! Over de inhoud mag ik echter jammer genoeg niks zeggen, er kunnen nl. medewerkers van Dexia hier op dit forum zitten en ik ga lekker niks verklappen. Eén ding mag ik wel zeggen dames en heren: "ER IS HOOP!" Iedereen hou moed!
Tip: geef nooit info over je salaris en vermogen aan Dexia!
Hier weer even een berichtje van mij. Vanmiddag ga ik wederom naar mijn advocaat! Over de inhoud mag ik echter jammer genoeg niks zeggen, er kunnen nl. medewerkers van Dexia hier op dit forum zitten en ik ga lekker niks verklappen. Eén ding mag ik wel zeggen dames en heren: "ER IS HOOP!" Iedereen hou moed!
Tip: geef nooit info over je salaris en vermogen aan Dexia!
-
klaas
Re: Er is echt hoop!
Ik zit in het zelfde verhaal ook ik heb zeer goede berichten
gekregen succes
gekregen succes
-
Alex
Beste Ben,
Als ik zeg dat je geen info moet geven over je salaris en je vermoegen, dan zeg ik toch niet wat mijn advocaat daar nou precies mee wil? Er zijn trouwens veel meer dingen die Dexia fout heeft gedaan. Trouwens, ik bedoel het goed hoor!
Ik wilde iedereen even een hart onder de riem steken!
Als ik zeg dat je geen info moet geven over je salaris en je vermoegen, dan zeg ik toch niet wat mijn advocaat daar nou precies mee wil? Er zijn trouwens veel meer dingen die Dexia fout heeft gedaan. Trouwens, ik bedoel het goed hoor!
Ik wilde iedereen even een hart onder de riem steken!
-
Dubio
Op welke termijn wordt die hoop dan zichtbaar? Er zitten al te veel mensen in de stress.
-
Alex
Beste Dubio,
ook ik zit al meer dan een jaar enorm in de stress natuurlijk! Het is allemaal niet niks. We hebben het hier over enorm hoge bedragen. Als ik naar mijn eigen situatie kijk, heb ik naast de enorm hoge restschuld, voor mijn gevoel niets meer te verliezen. Extra geld wel natuurlijk, maar ik ga er samen met mijn advocaat voor vechten. En ik zie de kans dat Dexia wint steeds kleiner worden! Hoelang dit "feest" gaat duren weet ik niet.
ook ik zit al meer dan een jaar enorm in de stress natuurlijk! Het is allemaal niet niks. We hebben het hier over enorm hoge bedragen. Als ik naar mijn eigen situatie kijk, heb ik naast de enorm hoge restschuld, voor mijn gevoel niets meer te verliezen. Extra geld wel natuurlijk, maar ik ga er samen met mijn advocaat voor vechten. En ik zie de kans dat Dexia wint steeds kleiner worden! Hoelang dit "feest" gaat duren weet ik niet.
-
anna
lieve Alex;
als je de zaak gewonnen heb moet je dan ook nog zwijgen of
mag je het dan bekend maken ?
Zit hier zo erg op te wachten, dank je wel, Anna.
als je de zaak gewonnen heb moet je dan ook nog zwijgen of
mag je het dan bekend maken ?
Zit hier zo erg op te wachten, dank je wel, Anna.
-
Johan
Mischien wordt je wel aan het lijntje gehouden door je advocaat, en is er helemaal geen hoop. Ik hoop het beste voor je.
-
anna
dat hoor ik ook vaak,dat advocaten alleen maar klanten willen, alles beloven en niks doen.
-
Alex
Ik weet dat dat inderdaad soms wel gebeurt maar ik ben ervan overtuigd dat mijn advocaat mij niet aan het lijntje houdt.
Wat ik nog kwijt wil: zoek via de site advocatenorde een advocaat bij je in de buurt en laat je goed informeren naar je mogelijkheden.
Wat ik nog kwijt wil: zoek via de site advocatenorde een advocaat bij je in de buurt en laat je goed informeren naar je mogelijkheden.
-
Kees Zwart
Waarom moet er nou altijd een negatief geluid gegeven worden op hoopgevende berichten.
Het is ook zo Nederlands om een goedbedoeld bericht van een persoon die denkt iets positiefs tedoen af te katten.
Ik krijg met de dag meer een hekel aan Nederlanders, wat zijn we toch een mekkervolk.
Alex ik ben blij met eens een positief bericht en als je wint drink ik een pilsje op jou overwinning.
Hou ons voor zo ver mogelijk op de hoogte.
mvg Kees
Het is ook zo Nederlands om een goedbedoeld bericht van een persoon die denkt iets positiefs tedoen af te katten.
Ik krijg met de dag meer een hekel aan Nederlanders, wat zijn we toch een mekkervolk.
Alex ik ben blij met eens een positief bericht en als je wint drink ik een pilsje op jou overwinning.
Hou ons voor zo ver mogelijk op de hoogte.
mvg Kees
-
Karin
Alex,
Ik voel wel wat voor dezelfde advocaat als jij hebt.
Klinkt goed, allemaal.
Groet Karin
Ik voel wel wat voor dezelfde advocaat als jij hebt.
Klinkt goed, allemaal.
Groet Karin
-
john
alex succes en ik hoop over een tijdje ook met zo bericht te kunnen komen.