"HELP, Stop de dagvaarding, incassoprocedures en BKR registratie"
Gevolg was dat ik nu al 4 keer ongevraagd een e-mail krijg van
Ria Oomen-Ruijten <[email protected]> van het CDA.
Zij staat op de verzendlijst van o.a. Europarlementariers die wij om hulp vragen in het aandelenleasedrama.
En wat doet zij hieraan, het volgende mailtje:
Of te wel jullie zoeken het maar lekker zelf uit!!Vele honderden e-mailtjes heb ik ontvangen over Legio Lease en de wijze waarop velen persoonlijk getroffen zijn.
De wijze waarop deze producten zijn verkocht zal mijns inziens nog jarenlang in negatieve zin ten voorbeeld dienen.
Ik begrijp maar al te best wat het voor u betekent. De Nederlandse overheid is bezig met het zoeken naar een oplossing. Bovendien is de kwestie "onder de rechter".
Als lid van het Europees Parlement kan ik weinig doen in dit Nederlandse probleem. Waar ik zeker voor zal zorgen is dat er op Europees niveau in de financiële dienstverlening beter wordt voorgelicht.
Op mijn steun mag u rekenen. Preventie zal daarbij centraal staan!
Weet dat ik echt met u meeleef!
Met vriendelijke groet,
Ria Oomen-Ruijten
Lid van het Europees Parlement
Maar zij heeft hierdoor wel ruim achtienhonderd e-mail adressen gekregen die zij vervolgens is gaan bestoken met persoonlijke reclame.
Helaas wordt hier geen woord gesproken over het aandelenlease schandaal.
Ik heb haar de navolgende e-mail gestuurd:
Helaas heeft zij niet gereageerd en heb ik vanavond weer een irritante e-mail ontvangen van haar en haar zogenaamde goede werk bij het Europees Parlement. En die honderdduizenden gedupeerden??Geachte mevrouw Oomen,
Enige tijd geleden heb ik u een e-mail gestuurd over het aandelenlease drama wat zich afspeelt in Nederland.
Helaas heb ik hier niets meer over vernomen zodat ik er van uit ga dat het u niet interesseert.
Er zijn ruim 1700 e-mails verstuurd.
U heeft hier dankbaar "gebruik" van gemaakt door ons te belagen met Nieuwsbrieven waar ik helaas niets lees over de honderdduizenden gedupeerden die het slachtoffer zijn geworden van aanbieders en tussenpersonen. Deze producten zijn alleen in Nederland verkocht omdat ze in andere landen verboden waren. Hierdoor heeft de Nederlandse economie een knauw opgelopen van tussen de 5 en 10 miljard euro. Dit heeft uiteraard niet alleen gevolgen in Nederland.
Indien uw doel van deze Nieuwsbrieven alleen wervend is voor u en uw partij, verzoek ik u mij geen e-mail meer toe te sturen.
Indien u wel belangstelling heeft voor het menselijke drama wat zich op het ogenblik afspeelt in Nederland, wil ik graag met u in contact treden cq. met diegene van de Nederlandse delegatie die hier binnen het Euro Parlement iets in kan betekenen.
Ik hoop van u te horen.
Met vriendelijke groet,
Piet Koremans
Ik blijf dus met deze spam zitten want stoppen doet ze dus niet.
Ik denk dat ik Balkenende en Maxime Verhagen maar eens ga benaderen want wat wil de CDA nu eigenlijk?
Zijn zij er voor ons of wij voor hun (goed belegde boterham)??
Wie krijgt ook deze irritante mail?
Groeten,
Piet