| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Even ter info: Administratieve chaos bij Dexia
Even ter info: Administratieve chaos bij Dexia
Ter info:
Beste iedereen,
Daar bij Dexia weten ze het echt niet meer volgens mij! Ik kreeg vorige week nog een brief van Dexia. Daarin stonden een aantal "blunders" die ik tijdens een rechtszaak tegen hun kan gebruiken. Wie hebben ze daar aan het werk, onnozelen? Er stond ook in dat ik een klacht bij DSI kon indienen binnen drie maanden. Ik zou ruim de tijd krijgen om te reageren.
En een paar dagen later kreeg ik weer een prachtige dreigbrief van Dexia. Binnen 10 dagen betalen, anders invorderingsmaatregelen. Ik "lach" me rot!
Wat een zootje daar! Dit soort dingen ga ik ook gebruiken tijdens de rechtszaak om aan te tonen dat het op communicatief/administratief gebied daar bij Dexia niet deugt en dat "alles"daar bijelkaar langs gaat.
Dit is namelijk een punt waar Legio in mijn situatie ernstig in de fout is gegaan!
Ga zo lekker door, Dexia
Mvg, Sandra
Beste iedereen,
Daar bij Dexia weten ze het echt niet meer volgens mij! Ik kreeg vorige week nog een brief van Dexia. Daarin stonden een aantal "blunders" die ik tijdens een rechtszaak tegen hun kan gebruiken. Wie hebben ze daar aan het werk, onnozelen? Er stond ook in dat ik een klacht bij DSI kon indienen binnen drie maanden. Ik zou ruim de tijd krijgen om te reageren.
En een paar dagen later kreeg ik weer een prachtige dreigbrief van Dexia. Binnen 10 dagen betalen, anders invorderingsmaatregelen. Ik "lach" me rot!
Dit is namelijk een punt waar Legio in mijn situatie ernstig in de fout is gegaan!
Ga zo lekker door, Dexia
Mvg, Sandra
-
Dennis
Re: Even ter info: Administratieve chaos bij Dexia
Ach, ik maak hetzelfde mee. Eerst een brief binnen 14 dagen betalen of anders
Dan na ruim 3 weken binnen 8 dagen betalen anders
Vervolgens 4 weken later weer zo'n dreigbrief (geautomatiseerd) met daarin binnen 14 dagen betalen of anders
Al deze rotzooi van deze zogenaamde bank leg ik keurig op mijn stapel "dossier legio" met daarin alle onzin uit de afgelopen jaren. Ik wacht met smart op de dag dat ik het hele zootje kan verbranden en de as kan toesturen aan de dexia-clan. Deze zogenaamde "bank" neem ik al lang niet meer serieus. Ze bekijken het maar.......
Dag Sandra,
Ik heb 3 brieven verstuurd zonder antwoord terug.
Als ik strak voor de rechter moet komen neem ik ze mee en dan vraag ik aan de rechter of hij Dexia wil vragen ze alsnog te beantwoorden.
Haha, dan moeten ze wel.....
En ik laat ook die mooie blauwe post zien, zonder inhoud....
Ik heb 3 brieven verstuurd zonder antwoord terug.
Als ik strak voor de rechter moet komen neem ik ze mee en dan vraag ik aan de rechter of hij Dexia wil vragen ze alsnog te beantwoorden.
Haha, dan moeten ze wel.....
En ik laat ook die mooie blauwe post zien, zonder inhoud....
-
Gast
Ja helemaal mee eens. Het voordeel van zo'n rechtzaak is dat ze dan inderdaad eerst antwoord mogen geven op al mijn vragen. Stel ze nu al anderhalf jaar maar tot op heden nog geen antwoorden gekregen.
In een van hun eerste brieven sloten ze af met: Heeft u nu toch nog vragen, wij beantwoorden ze graag... En ik maar vragen, maar antwoorden ho maar. Echt een lachwekkende bank aan het worden dat Dexia...
In een van hun eerste brieven sloten ze af met: Heeft u nu toch nog vragen, wij beantwoorden ze graag... En ik maar vragen, maar antwoorden ho maar. Echt een lachwekkende bank aan het worden dat Dexia...
Zo zie je maar weer dat Dexia NIET naar de persoon kijkt maar naar je contractnummer en je restschuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo nou ik ben ook erg teleurgesteld in de gang van zaken alleen ik heb deze week een reactie gegeven op die brief incassomaatregelen die velen hebben gehad maar had eind deze week al bericht terug van dexia dat ze mijn brief hebben ontvangen hoe kan dat dan?? 
Omdat ze jou aardig vinden natuurlijk
Nog even een vraagje aan jou ben jij ook An
Hannes
Hannes
Nou Hannes hoezo moeten ze mij aardig vinden ik moet ook een restschuld betalen wat ik niet doe????? En ik ben gewoon Anne hoezo dan???
Hoeveel moet jij betalen ? Ik bijna 20.000 euro
Hannes.
Hannes.
ik iets minder maar wat maakt dat uit restschuld is restschuld of zie ik dat verkeert! We worden neem ik aan allemaal hetzelfde behandeld?
dus heb je een restschuld van 7000 of 25.000 wat is het verschil?
dus heb je een restschuld van 7000 of 25.000 wat is het verschil?
Ja Anne dat is zo. 
-
An
Hannes.
Voor de goede orde op dit forum, IK ben AN en ben geen gedupeerde. Maar schrijf hier wel regelmatig het èèn en ander. Dan weet je even wie IK ben!
Voor de goede orde op dit forum, IK ben AN en ben geen gedupeerde. Maar schrijf hier wel regelmatig het èèn en ander. Dan weet je even wie IK ben!
ik weet het ook allang het een zooitje is daar toen ze van uit leiden of was het denhaag naar rotterdan zijn verhuist de incasso afdeling dan toen warebn ze mijn dossier al vergeten of kwijt ik ben nu 1 jaar verder ze hebben nog steeds geen cent van me ggn heeft alles op gegeven dus weer is de zet aan dexia en daar bij kom het het gaat nog steeds over 2 contracten terwijl ik er 3 had de 3e was een maand later afgelopen daar moetten ze nog steeds aktie voor onder nemen dus zooitje hoe kom je daar nou bij lol ik lach me rot met hun en oja brieven schrijven kan je maar ikl heb nog nooit een brief terug gehad ze doen niet aan schrijven zeggen ze dan aleen telefonisch afhandelen groetjes jef