| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ff nieuwe topic maken ADVOCATEN
-
b
ff nieuwe topic maken ADVOCATEN
Rompelberg & Ruiter advocaten
Geachte heer / mevrouw,
In het algemeen wordt het door Dexia gedane aanbod als tamelijk mager ervaren. Voor een overzicht van de juridische middelen om tegen Dexia en andere banken op te komen - ook reguliere banken verkopen immers beleggingsproducten - verwijs ik naar onze website www.rechten.nl. De sectie bankrecht van ons kantoor heeft op de nieuwspagina een item gewijd aan deze kwestie.
Ik hoop u hiermede van dienst te zijn geweest.
met vriendelijke groet,
www.rechten.nl
Geachte heer / mevrouw,
In het algemeen wordt het door Dexia gedane aanbod als tamelijk mager ervaren. Voor een overzicht van de juridische middelen om tegen Dexia en andere banken op te komen - ook reguliere banken verkopen immers beleggingsproducten - verwijs ik naar onze website www.rechten.nl. De sectie bankrecht van ons kantoor heeft op de nieuwspagina een item gewijd aan deze kwestie.
Ik hoop u hiermede van dienst te zijn geweest.
met vriendelijke groet,
www.rechten.nl
-
belachelijk
Re: ff nieuwe topic maken ADVOCATEN
Sinds wanneer mogen advokatenkantoren reclame maken middels dit forum?
TROS/RADAR - verwijderen die zooi!
TROS/RADAR - verwijderen die zooi!
-
upup
"meschien helpt dit........."
http://www.rechten.nl/
zie nieuws
heb ik zelf gedaan.
doe niet zo belachlijk.
http://www.rechten.nl/
zie nieuws
heb ik zelf gedaan.
doe niet zo belachlijk.
-
belachelijk
.....laten we het aan de Stichting over, of gaan we het dan toch zelfstandig doen? Kunnen we dit forum gelijk sluiten! Wie is hier nu dom en belachelijk.......???
-
sje
Sorry hoor!
Maar ik vind het fijn om over je rechten wat wel en niet kan ,te lezen en dat ww.rechten.nl ons een beetje op weg helpt vind ik fijn, wat ook de bedoeling zal zijn van die mensen, ik vind je hoeft geen reactie of advies te geven, het is toch gedaan en ieder zijn meug!!!
Je doet er wat mee of niet,
Ik vind het niet belachelijk, ik wordt op zo'n manier gerustgesteld, en als ze een steentje bij kunnen dragen dan is dat mooi meegenomen en het helpt, dan is dat toch goed, van leaseverlies hoor je anders ook niets
Jullie wel?
Maar ik vind het fijn om over je rechten wat wel en niet kan ,te lezen en dat ww.rechten.nl ons een beetje op weg helpt vind ik fijn, wat ook de bedoeling zal zijn van die mensen, ik vind je hoeft geen reactie of advies te geven, het is toch gedaan en ieder zijn meug!!!
Je doet er wat mee of niet,
Ik vind het niet belachelijk, ik wordt op zo'n manier gerustgesteld, en als ze een steentje bij kunnen dragen dan is dat mooi meegenomen en het helpt, dan is dat toch goed, van leaseverlies hoor je anders ook niets
Jullie wel?