LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] floep weg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet

floep weg

Ongelezen bericht door toet »

de berichten worden hiet letterlijk onder me neus weg gehaald.toet

Wim

Re: floep weg

Ongelezen bericht door Wim »

Ja, ik reageerde op een post die al verdwenen was toen ik op verstuurde drukte.
Lost in cyberspace! :)

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Toet,

Het was hoog nodig om de onzin te verwijderen.

Redactie TROS Radar

Wim

Ongelezen bericht door Wim »

En opgeruimd staat héél netjes.

toet

Kijken jullie dan altijd mee op elk uur van de dag?toet

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Toet,

Voorzover dat mogelijk en noodzakelijk is.

Redactie TROS Radar

toet

Vraag het maar wat ik niet mag lezen wil ik juist weten .Maar het is heel goed dat er toezicht op is.Groetjes toet

Pieter Simons

Ongelezen bericht door Pieter Simons »

Beste Tros-Radar,
Ik ben een wel tevreden klant van Dexia: ja, ze bestaan nog. Ik erger me dan ook gruwelijk aan alle negatieve berichtgeving op dit forum. Volgens mij is een forum bedoeld voor hoor en wederhoor, maar daar komt door allerlei vreemde figuren (Blok, Toet, Meisje, Paula, Bert, etc) niets van terecht. Bedreigingen naar elkaar, bedreigingen naar medewerkers, etc. Als u echt de zaken op een verantwoorde manier wil weergeven zou u in mijn ogen er beter aan doen dergelijke bedreigingen (vliegtuig naar binnen vliegen, etc) onmiddellijk weg te halen en hierdoor ruimte te creeren voor een zinvolle discussie met argumenten ipv domme beschuldigingen zonder deze te onderbouwen. Graag ook uw reactie op de constatering!!! van verkeerde aan- en verkoopkoersen door de Erasmus-Universiteit die later totaal niet betrokken bleek te zijn geweest bij dit "onderzoek", sterker nog: de Universiteit constateerde dat deze beschuldiging totaal niet waar bleek te zijn. Volgens mij is dit journalistiek die niet door de beugel kan. Gaarne uw reactie hierop.
(nog wel) met vriendelijke groet,
Pieter Simons

Ander forum zoeken

Ongelezen bericht door Ander forum zoeken »

Pieter:

Fijn voor je, laat Dexia weten dat je tevreden bent.
Richt zelf een forum op voor tevreden klanten van Dexia.
Zeur hier niet zo, want hier heb jij niks te zoeken.
Of ben je een medewerker van Dexia....
Ook dan heb je hier niets te zoeken...

Move please... never come back...
oekel.

johan de witt

Ongelezen bericht door johan de witt »

Beste Tros-Rader,
Gaarne reactie op de vragen/opmerkingen van de heer Simons. M.v.g
Johan de Witt

toet

Pieter simons zou je mijn naam niet zo ijdel willen gebruiken.Dat jij tevreden bent met dexia mijn zegen heb je.Dat ik bruneel de grootste eikel vindt die er bestaat komt omdat hij de mensen wil laten tekenen om afstand te doen van al hun rechten.Dat is pas een smeerlappen streek.Dus als je wat te vertellen doe dat en val zelf niet iedereen aan.Zeker niet de personen waar wij wat aan hebben Geen groetjes voor jou

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Beste Trosradar-> goed bezig; toezicht is goed. meer blauw op straat en meer (tros)radar controle op het legio forum.

Compliment,

m.v.g. Ruud

Een vraag aan de redactie

Ongelezen bericht door Een vraag aan de redactie »

Tros Radar: een vraag!!!
Mag het bericht (liefst alle berichten) van Toet verwijderd worden?!! Ik erger me mateloos aan zijn ongenuanceerde berichtgeving (lees: demonisering van Dexia-medewerkers). Woorden als: smeerlappen, grootste eikel ed horen naar mijn mening op een forum van nivo niet thuis. Bij voorbaat dank.
Een tevreden Dexia-klant

toet

Tevreden dexia klanten pruimen we helemaal hier helemaal niet.Ik ben hier van het begin en blijf tot het eind.heb je dat goed gehoord.Je ergert je mateloos wat doe je hier .Jij bent nog een grotere eikel dan bruneel .ga naar je moeder en ga daar uithuilen Dit hier is voor de gedupeerde huilebalk.

.S

Ongelezen bericht door .S »

Toevallig ben ik tevreden

Gesloten