wat te weinig wordt belicht in alle berichten rondom het aangaan van een winsterverdriedinges...is dat in de folders van toen...heb ze nog...duidelijk vermeld staat dat mochten de koersen dalen......je er niet over in hoeft te zitten maar dat je dan je contrakt kon verlengen in afwachting van betere tijden.
....in het contract in kleine lettertjes staat dat het maar 3jaar is......
Op dit punt ben ik bedonderd....
want afwachten op betere tijden is niet / kan je niet omzetten in drie jaar...
Hier bij ik misleid....en ik vind dat de stichting dit punt meer moet belichten mbt de rechtzaak.
En uhu....Dexia = aegon hoor. Het is gewoon een truk geweest om legio via aegon over te doen na dexia.
Dat is gewoon slimheid geweest.
En door deze slimheid verliezen wij de zaak voor de rechter.
Want ik geloof daar niet in.
Maar ik kan oprecht mee procederen....want ik weet helemaal niks van aandelen....ik heb mij gewoon telefonisch aangemeld voor de winsterverdriedinges.....met het idee dat ik het altijd kon verlengen mocht het niet genoeg opbrengen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] folders toendertijd
Re: folders toendertijd
allemaal,je kunt wel met folders van toen komen maar ja;deskundig genoeg hiervoor zijn de forumschrijvers niet
want niet alles staat in het wetboek.We wachten gewoon het proces af,inplaats van oude folders te verwachten.vrgr.andre de croos
want niet alles staat in het wetboek.We wachten gewoon het proces af,inplaats van oude folders te verwachten.vrgr.andre de croos
Zeg Croosemans. Op wie ben je hier je gram aan het halen? Op Maarten, Simone of dhr. Blok misschien? Doe ons aub een lol en bewaar je gebrabbel en cliché-adviezen voor je thuisomgeving.
Freddy, gaaf dat je die folders nog hebt. Bewaren hoor, kan nog van pas komen. Iemand heeft hier al eerder gevraagd of ze nog ergens aanwezig waren.
yep....
en ik blijf erbij.....dat als er staat je kunt afwachten tot betere tijden.....dan kun je afwachten en later niet worden geconfronteerd met 3jaar.
maarja........zal allemaal wel niets meer uitmaken......
weg geld.....
maar wat ik wel weet......Aegon is de boosdoener en Dexia het helpertje....
Maar wat heb je eraan........helemaal niets....geld weg.
en ik blijf erbij.....dat als er staat je kunt afwachten tot betere tijden.....dan kun je afwachten en later niet worden geconfronteerd met 3jaar.
maarja........zal allemaal wel niets meer uitmaken......
weg geld.....
maar wat ik wel weet......Aegon is de boosdoener en Dexia het helpertje....
Maar wat heb je eraan........helemaal niets....geld weg.