| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] formulier terug sturen
-
bertram
formulier terug sturen
ik wil zeker geen dexia aanbod , maar moet ik nu wel het formulier terug sturen met als antwoord nee ??.
-
Rodger
Re: formulier terug sturen
Heb ik ook al ooit is gevraagd zonder antwoord... Misschien dat er iemand nu wel een antwoord kan geven... Ik zat namelijk ook met het 2 handtekeningen probleem benodigd voor het formulier
-
piet
Hallo Bertram en Rodger,
Het is GEEN verplichting het formulier terug te sturen, maar een verzoek.
Dus als je antwoord nee is, niet terugsturen.
Alleen als je accoord gaat met het aanbod stuur je het terug.
Wil je meer weten, vraag het maar.
Groeten,
Piet
Het is GEEN verplichting het formulier terug te sturen, maar een verzoek.
Dus als je antwoord nee is, niet terugsturen.
Alleen als je accoord gaat met het aanbod stuur je het terug.
Wil je meer weten, vraag het maar.
Groeten,
Piet
-
Karin
Ik heb het dexia aanbod formulier nooit terug gestuurd. En ik ga ook nooit op hun aanbod in.Wel heb ik het keuzeformulier terug gestuurd. Hierop heb ik vermeld dat ik de restschuld zal betalen onder protest en voorbehoud van alle rechten.
-
sje
hoi nogmaals,
even tegen karin hier....
Heb je mijn verhaal nog niet gelezen, want ik zit ook met zo'n keuzeformulier, ben jij nu niet bang dat je er aan vast zit" handtekening "is bindend hé
wat nu?
even tegen karin hier....
Heb je mijn verhaal nog niet gelezen, want ik zit ook met zo'n keuzeformulier, ben jij nu niet bang dat je er aan vast zit" handtekening "is bindend hé
wat nu?
-
Karin
Hoi sje,
Ik weet dat ik mijn restschuld moet betalen,maar als de rechter ons in gelijke steld dan kom ik net zo als andere in aanmerken voor eventuele vergoeding.Ik heb bij het keuze formulier nog een brief gedaan en ook deze aangetekend verstuurd naar dexia.Hierin heb ik neergezet dat ik onder protest en voorbehoud van alle rechten zal betalen.(Dit hebben ik trouwens ook op het keuzeformulier gezet) Helaas ga ik mijn restschuld betalen omdat ik niet op de zwarte lijst bij het BKR wil staan, want anders kom ik nog verder in de problemen.
Ik weet dat ik mijn restschuld moet betalen,maar als de rechter ons in gelijke steld dan kom ik net zo als andere in aanmerken voor eventuele vergoeding.Ik heb bij het keuze formulier nog een brief gedaan en ook deze aangetekend verstuurd naar dexia.Hierin heb ik neergezet dat ik onder protest en voorbehoud van alle rechten zal betalen.(Dit hebben ik trouwens ook op het keuzeformulier gezet) Helaas ga ik mijn restschuld betalen omdat ik niet op de zwarte lijst bij het BKR wil staan, want anders kom ik nog verder in de problemen.
-
Evelien
Kan iemand mij vertellen wat er tijdens de laatste radaruitzending is gezegd over het al dan niet (verplicht) terugsturen van de aanbodformulieren. Ik ben niet van plan om in te gaan op het aanbod. Moet ik dan het formulier wel terugsturen?? Is er gesproken over de consequenties van het "niks van je laten horen"?
-
Sara Etty
Niets laten horen staat gelijk aan het niet aanvaarden van het aanbod. Je laat gewoon de termijn waarbinnen het aanbod aanvaard kan worden verlopen. Je hoeft niet te reageren. Al wil Dexia dat wel, m.i. omdat Dexia vermoed dat a. mensen indien ze zich verplicht voelen te reageren meer aandacht zullen besteden aan het aanbod en eerder zullen overgaan tot aanvaarding, b. het eerder duidelijkheid schept voor Dexia omtrent wie nu wel of niet binnen het regeling van het aanbod zal vallen. Wanneer mensen binnen de termijn reageren met ja of nee, kan Dexia sneller overzicht krijgen op de stand van zaken. Maar dat is mijn interpretatie.