Ze kunnen de pot op daar, dat stelletje uitbuiters.
Zo, dat wou ik effe kwijt.
(lucht wel op trouwens)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GA NIET IN OP HET DEXIA-AANBOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: GA NIET IN OP HET DEXIA-AANBOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou Peter van mij krijg je groot gelijk, maar alleen de pot op is mijn inziens niet voldoende! Ik denk dat we (misschien per regio?) alle krachten moeten bundelen.Door ludieke acties kunnen wij het Dexia behoorlijk moeilijk maken!(volkomen legaal hoor!)
okidoki..toevallig regio Den Haag?
Niet betalen en niet ingaan op het aanbod van Dexia is nu de beste keus.
Waarom ?
Is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien ?
Is er al iemand die meer heeft gemerkt dan dreigementen van Dexia ?
Ik weet het antwoord.. NEE !
En waarom niet?, dexia weet dat ze dit verliezen, ze zullen met een tussenoplossing komen zoals afbetalingsregelingen.
Wij moeten allemaal weigeren te betalen.
Hallo, politiek Den Haag: stop de dreigementen van de "aanbieders". Opschorting van betaling restschuld en termijn betaling als het depot leeg is.
Samen zijn wij sterker als je denkt !!
O, ja ,dexia en spaar select.. de acties komen!!
Waarom ?
Is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien ?
Is er al iemand die meer heeft gemerkt dan dreigementen van Dexia ?
Ik weet het antwoord.. NEE !
En waarom niet?, dexia weet dat ze dit verliezen, ze zullen met een tussenoplossing komen zoals afbetalingsregelingen.
Wij moeten allemaal weigeren te betalen.
Hallo, politiek Den Haag: stop de dreigementen van de "aanbieders". Opschorting van betaling restschuld en termijn betaling als het depot leeg is.
Samen zijn wij sterker als je denkt !!
O, ja ,dexia en spaar select.. de acties komen!!
Heel goed! Niet betalen.
Ludieke acties zijn wel uit te voeren. De mailbox van Dexia vol proppen met anti Dexia posters in digitale vorm, Posters in een antwoordenvelop stoppen of of internet een anti site maken met heel veel links.
Het is nu al zo dat voor veel mensen de naam Dexia gelijk staat aan oplichters. Zelfs voor mensen die niet opgelicht zijn. Dat geeft toch wel te denken.....
Ludieke acties zijn wel uit te voeren. De mailbox van Dexia vol proppen met anti Dexia posters in digitale vorm, Posters in een antwoordenvelop stoppen of of internet een anti site maken met heel veel links.
Het is nu al zo dat voor veel mensen de naam Dexia gelijk staat aan oplichters. Zelfs voor mensen die niet opgelicht zijn. Dat geeft toch wel te denken.....
Zo is het mijns inziens ook. Alleen door massaal de restschuld niet te betalen dwingen we Dexia naar de onderhandelingstafel. Dexia is niets en niemand ontziend, trekt zich van niemand iets aan, en gaat gewoon door met haar slachting. Alleen door het bundelen van de krachten zie ik uitkomst. Massaal weigeren om te betalen dus!
Met KLEM BETAAL NOOIT JE RESTSCHULD