LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GA WERKEN!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mark

GA WERKEN!!

Ongelezen bericht door Mark »

Ik verbaas me over sommige 'gedupeerden'. Ze blijken ontzettend veel tijd te hebben voor het schrijven lange, lange klaagliederen. Besteed liever wat meer tijd aan je werk als je dan zonodig geld wilt verdienen. Hoef je je tenminste ook niet meer zo druk te maken om die paar duizend Euro die je verloren hebt.

Werk ze!

Silvia

Re: GA WERKEN!!

Ongelezen bericht door Silvia »

Beste Mark, het gaat om de voorlichting die Legio Lease gegeven heeft: GEEN. Zij zouden harder moeten werken! Wij zijn gewone burgers die niks van beleggen weten en daar heeft Legio Lease met schreeuwende reclame dankbaar gebruik van gemaakt. Als zij in hun reclamemateriaal gewaarschuwd hadden dat we met geleend geld gingen beleggen en dat we dat geld ook nog kwijt zouden kunnen raken, waren er minder mensen ingestapt, dat is duidelijk!

M

Ongelezen bericht door M »

Mark,

Je hebt groot gelijk. tenminste, Je tekst is duidelijk. Ik wou dat de folders van aanbieders van lease-constructie dat ook waren. Ik heb een ander produkt (beursversneller) bij een andere organisatie en in 2005 ben ik misschien mijn geld kwijt ben (tenminste niet bijbetalen) .... ondertussen dan wel 7000 Euro kwijt. Als ik de folder teruglees, dan is het moeilijk er uit te halen dat het om een beleggingsprodukt gaat. Ik ben er bij mijn produkt van uit gegaan dat ik mijn inleg terug zou krijgen. Achteraf is de laatste regel naief. Vind ik niet, er was niets uit de grafieken/curves uit te halen dat daar uit bleek.

Verder krijg ik de indruk dat Tros Legilease aanpakt, omdat het niet alleen riekt naar foutieve voorlichting, maar dat intern ook nog een paar dingen niet kloppen.

Ed

Ongelezen bericht door Ed »

Voor iemand die anderen oproept te gaan werken, heb je wel erg veel tijd om de verhalen hier te lezen. Zou je niet eens aan het werk gaan? Of 'werk' je bij LegioBedrog?

kees

Ongelezen bericht door kees »

reactie op "m"

Ik heb ook een beursversneller. en vind het jammer dat de AEX het zo slecht doet. Maar dit vind ik wel heel erg stom;

"Als ik de folder teruglees, dan is het moeilijk er uit te halen dat het om een beleggingsprodukt gaat."

ciao

gerda

Ongelezen bericht door gerda »

wat jammer dat we mark met zijn wijze raad niet eerder tegen gekomen zijn.

Hendrik

Ongelezen bericht door Hendrik »

Mark,

Hoe zou het komen dat Legio zo onder vuur ligt, precies omdat ze wel heel summier zijn geweest met informatie in hun reclamefolders.

Zelf ben ik er niet in gegaan, ik had nl. twee sprintplannen die ik na vier maanden heb afgekocht met een winstje van circa f 14.000,00 de boeterente van 5% kom ik aftrekken van de belasting.

Dat waren mooie tijden.

M. Santegoets

Ongelezen bericht door M. Santegoets »

Hendrik

Goed voor jou!
Ik weet dat mensen dit ook met hun kontrakten bij legio hebben geprobeerd, maar daar wilden zij niet aan meewerken.
Tot op de dag van vandaag is het "waarom" nog steeds niet
duidelijk

groet
Revo

Hendrik

Ongelezen bericht door Hendrik »

Hallo Revo Santegoets,

Jammer genoeg heb ik geen aandelen Legiolease als ik ze wel hed gehad (wat een taalconstructie he) dan waren ze met Hendrik van Laar nog niet klaar.

Prettige avond nog.

Hendrik van Laar.

Gesloten