LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gedupeerden aller landen verenig u!
Gedupeerden aller landen verenig u!
Vroeger wisten ze het ook al, met z'n allen staan we sterker.
Dus wie neemt het initiatief tot het organiseren van een actiedag want ik denk dat wanneer we met 55000 gedupeerden aandelenlease beleggers de Dexia bank in Amsterdam met een bezoekje gaan vereeren dit een ontzettende impact heeft.
Misschien dat de stichting Payback deze organisatie ter hand kan nemen door via hun website iedereen op te roepen hier aan mee te doen
Dus wie neemt het initiatief tot het organiseren van een actiedag want ik denk dat wanneer we met 55000 gedupeerden aandelenlease beleggers de Dexia bank in Amsterdam met een bezoekje gaan vereeren dit een ontzettende impact heeft.
Misschien dat de stichting Payback deze organisatie ter hand kan nemen door via hun website iedereen op te roepen hier aan mee te doen
Re: Gedupeerden aller landen verenig u!
El,
Enigzinds onorthodox, maar mijn steun heb.
Het is tijd dat we als gedupeerden onze verantwoordelijkheid nemen en onze stem laten horen.
Ik zal er als het even kan zijn (bij de actiedag)
Bram
Enigzinds onorthodox, maar mijn steun heb.
Het is tijd dat we als gedupeerden onze verantwoordelijkheid nemen en onze stem laten horen.
Ik zal er als het even kan zijn (bij de actiedag)
Bram
Ik vind het een goed idee zeker ook omdat het de aandacht krijgt van de pers als we met heel veel gedupeerden komen
Ook een mooie kans voor Payback om zich te bewijzen.
GEEN WOORDEN MAAR DADEN !!!!!!
Ed.
Ook een mooie kans voor Payback om zich te bewijzen.
GEEN WOORDEN MAAR DADEN !!!!!!
Ed.
Ik vind het eigenlijk jammer dat een vereniging die nog niet
zo lang bezig is nu min of meer er toe wordt uitgedaagd om
een actie te ondernemen. De Stichting Leaseverlies heeft nu
inderdaad zo'n 55.000 aanmeldingen en laat nog steeds bijna
niets van zich horen. Alle belangrijke informatie wordt door
dit forum aan iedereen meegedeeld omdat de Stichting dat
niet doet. En nu mag een kleinere vereniging de kooltjes uit
het vuur gaan halen?? Dit vind ik niet helemaal fair! !
Laat de Stichting nu maar eerst eens laten weten wat men
moet gaan doen als de schuld niet betaald kan worden want bij een hele hoop mensen staat het water niet tot aan hun
lippen maar tot aan hun kruin!
m.v.g.
L. Blok
zo lang bezig is nu min of meer er toe wordt uitgedaagd om
een actie te ondernemen. De Stichting Leaseverlies heeft nu
inderdaad zo'n 55.000 aanmeldingen en laat nog steeds bijna
niets van zich horen. Alle belangrijke informatie wordt door
dit forum aan iedereen meegedeeld omdat de Stichting dat
niet doet. En nu mag een kleinere vereniging de kooltjes uit
het vuur gaan halen?? Dit vind ik niet helemaal fair! !
Laat de Stichting nu maar eerst eens laten weten wat men
moet gaan doen als de schuld niet betaald kan worden want bij een hele hoop mensen staat het water niet tot aan hun
lippen maar tot aan hun kruin!
m.v.g.
L. Blok
Dat was te verwachten: Schonewille is binnen en die houdt verder zijn grote mond. Radar heeft ooit een discussie aangezwengeld met een ondeugdelijke reportage en nu denkt heel Nederland aanspraak te kunnen maken op allemaal onrealistische vergoedingen terwijl ze zelf even hadden moeten lezen alvorens te ondertekenen. Iedereen lijkt wel te vergeten dat helemaal NIEMAND zit te wachten op deze situatie. Niet de gedupeerden, niet de aanbieders. Alleen tante Antoinette en neef Schonewille varen er wel bij. Nee, lekker geregeld!
Jeroen, ik denk dat je mijn bericht ietwat verkeerd inter-preteerd.
Wie er gelijk krijgt ? de toekomst zal het zeggen. Zeker is dat leaseverlies tot nu toe niet verder komt dan 42 vragen op het net te beantwoorden. Zeker is dat niemand persoonlijk nieuws ontvangt of dat lv op vragen antwoord.
Misschien heeft/krijgt ed gelijk? LV reageer eens!!!!
Misschien heeft/krijgt ed gelijk? LV reageer eens!!!!
Geachte heer blok en andere,
Laten we wel zijn de stichting heeft ons hier gebracht waar we nu zijn.Payback is later gekomen met veel bombarie(vind ik)
Het is aan de ene kant niet echt fair om Payback uit te dagen maar...... aan de andere kant tot nu toe heeft de stichting voor mij meer betekent dan Payback.
Laten ze zich maar eens in het openbaar bewijzen.
In afwachting,
Ed.
Laten we wel zijn de stichting heeft ons hier gebracht waar we nu zijn.Payback is later gekomen met veel bombarie(vind ik)
Het is aan de ene kant niet echt fair om Payback uit te dagen maar...... aan de andere kant tot nu toe heeft de stichting voor mij meer betekent dan Payback.
Laten ze zich maar eens in het openbaar bewijzen.
In afwachting,
Ed.
Heren, vergeet alsjeblieft niet dat doordat de stichting een kort geding heeft aangespannen er nu in een mallemolen terecht is gekomen wat de nodige tijd in beslag zal nemen.
Dexia zal nu afwachten (weet ik uit betrouwbare bronnen, ik zit er nog steeds dichtbij he) en zeker geen genoegen nemen met een negatieve uitspraak. Dus hogere beroepen zullen volgen...en dat kan, helaas, jaren duren.
Zolang er geen bindende uitspraak komt zal Dexia gerechtigd zijn om alle clienten aan de kontrakten te houden met alle **** vandien.
Maar gezien deze situatie zal er weinig info van de stichting verlies richting de gedupeerden komen.
En om nou te gaan verwachten dat Pay Back het allemaal moet gaan regelen......
Desalniettemin, veel succes.
groet,
Jean.
Dexia zal nu afwachten (weet ik uit betrouwbare bronnen, ik zit er nog steeds dichtbij he) en zeker geen genoegen nemen met een negatieve uitspraak. Dus hogere beroepen zullen volgen...en dat kan, helaas, jaren duren.
Zolang er geen bindende uitspraak komt zal Dexia gerechtigd zijn om alle clienten aan de kontrakten te houden met alle **** vandien.
Maar gezien deze situatie zal er weinig info van de stichting verlies richting de gedupeerden komen.
En om nou te gaan verwachten dat Pay Back het allemaal moet gaan regelen......
Desalniettemin, veel succes.
groet,
Jean.
Beste Jean,
Is het niet zo dat de stichting de mond dicht houd om geen valse verwachtingen te kweken bij de gedupeerden.
En alles wat je nu zegt moet je misschien in de toekomst verantwoorden zowel tegenover de gedupeerden als tegen over een rechter.
Het wordt vaak gezegd in dit forum geduld is een schone zaak in deze zaak.
MVG
Ed
Is het niet zo dat de stichting de mond dicht houd om geen valse verwachtingen te kweken bij de gedupeerden.
En alles wat je nu zegt moet je misschien in de toekomst verantwoorden zowel tegenover de gedupeerden als tegen over een rechter.
Het wordt vaak gezegd in dit forum geduld is een schone zaak in deze zaak.
MVG
Ed
Beste mensen,
laten we nu gewoon even rustig de uitspraak van de rechter tegemoet zien. Als ik me niet vergis is dat vandaag al, dus over enkele uren weten we meer. Laten we tot dan gewoon even rustig blijven en de mensen in hun waarde laten ook al zien ze het niet (altijd) volgens uzelf correct.
Ik zie de dagvaardiging van Dexia door de Stichting Leaseverlies als de eerste belangrijke stap in de procedure om (gedeeltelijk) ons geld terug te krijgen.
Maar ben wel zo realistisch dat ook wij zelf die allemaal enkele jaren terug zo'n contract tekenden ook zelf beter hadden moeten uitkijken, en eerst het contract met een deskundige (belastingadviseur, verz. agent) hadden moeten bespreken alvorens tot tekenen over te gaan!
desalniettemin wens ik iedereen veel succes en sterkte toe in deze voor schijnbaar veel mensen zeer moeilijke dagen.
groeten Ruud.
laten we nu gewoon even rustig de uitspraak van de rechter tegemoet zien. Als ik me niet vergis is dat vandaag al, dus over enkele uren weten we meer. Laten we tot dan gewoon even rustig blijven en de mensen in hun waarde laten ook al zien ze het niet (altijd) volgens uzelf correct.
Ik zie de dagvaardiging van Dexia door de Stichting Leaseverlies als de eerste belangrijke stap in de procedure om (gedeeltelijk) ons geld terug te krijgen.
Maar ben wel zo realistisch dat ook wij zelf die allemaal enkele jaren terug zo'n contract tekenden ook zelf beter hadden moeten uitkijken, en eerst het contract met een deskundige (belastingadviseur, verz. agent) hadden moeten bespreken alvorens tot tekenen over te gaan!
desalniettemin wens ik iedereen veel succes en sterkte toe in deze voor schijnbaar veel mensen zeer moeilijke dagen.
groeten Ruud.