LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden gezocht voor tv-uitzending 9 december

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Radar

Gedupeerden gezocht voor tv-uitzending 9 december

Ongelezen bericht door Radar »

Beste bezoekers,

De redactie is op zoek naar gedupeerden van Legio Lease, die aankomende maandag 9 december tijdens de live-uitzending hun verhaal willen vertellen. De uitzending wordt live uitgezonden op maandagavond vanaf 19.25 uur vanuit Hilversum.

Bent u zwaar gedupeerd door Legio lease en heeft de financiële malaise uw leven totaal veranderd, stuur dan een e-mail naar [email protected] . Geef de e-mail als titel 'Uitzending 9 december Legio Lease, zodat wij de e-mails gemakkelijker kunnen herkennen. Vergeet ook niet uw telefoonnummer in het mailtje te vermelden.

Met vriendelijke groet,

Redactie Radar

joerie

Re: Gedupeerden gezocht voor tv-uitzending 9 december

Ongelezen bericht door joerie »

5 december a.s. komt Dexia met nieuws,de stichting zou binnekort wat laten horen en Radar roept slachtoffers op.

Dus is er een doorbraak en weet de stichting nu meer logisch dat Radar de primeur heeft.

Hopelijk goed nieuws voor ons allemaal.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Laten we het hopen!
Maar in het Financieele Dagblad wordt melding gemaakt van:
"Maar het is de vraag of beleggers op deze sinterklaasavond worden verblijd met een presentje."
En in Elsevier verklaart de woordvoeder van de Stichting:
"Laten de gedupeerde zich geen ilusie's maken."
Vol verwachting klopt ons hart!

m.v.g.

L. Blok

Harm Boer

Ongelezen bericht door Harm Boer »

Ik sluit me voor 100% bij Joerie aan; zouden we dan toch nog leuke feestdagen krijgen???????????

joerie

In de Telegraaf van vandaag. Weer een club erbij die genaaid worden door listige adviseurs die beleggingshypotheken aanboden en er met provisies vandoor gaan/gingen afgrijselijk.

Als we allemaal niet meer betalen dan staat dit land op zijn kop" Anarchisme" rassenhaat dat is toch niet wat we willen.

Sorry voor de Multinationals en de mensen die er werken, nu moet er een duidelijk beleid komen, dus politiek grijp je kansen.

Nederland is zo rijk wij zijn een zeer tolerant volk maar de grenzen zijn bereikt.

Laat Nederland weer Nederland worden. Weg met al die oplichters die je kapitalen beloven en zich dan vies terugtrekken. Wij willen onze duur verdiende centen terughebben. Niets meer en niets minder.

Politieke partijen kies dit als onderwerp mensen in dit land willen niet bedonderd worden. Wij zijn zeer tolerant maar de limit is bereikt.

Mocht de stichting geen bevredigend antwoord geven binnenkort, dan stel ik voor dat wij als leden van de stichting onze betalingen staken, moet je zien wat er dan gebeurt.

Wij zijn geen slaven !!!!!!!!!!!!!!

Joerie

EE

Ongelezen bericht door EE »

Goed gesproken Joerie

Ik betaal dus ook niet en dat zou iedereen moeten.

mvg

joerie

Misschien was mijn vorig commentaar nog niet fel genoeg maar in de maatschappij worden we b.v. als je met het openbaar reist toch ook genaaid wel betalen en niet zitten.
Grote bek mes in je rug of nog erger je komt nooit meer thuis.

Ik ben geen LPF-er maar het zit me tot hier. Wachtlijsten in de zorg, weg met dit gelul. Zo ook met alle oplichters nu moet het ophouden en alle contracten afgesloten bij Legiolease, Spaarbeleg en andere instanties terugbetalen.

Nu met ons allen maken we een vuist we tolereren het niet langer dus : RADAR, STICHTING LEASEVERLIES, AKTIE NU VOOR HET EIND VAN HET JAAR. LAAT MENSEN WETEN DAT JULLIE NU AKTIE ONDERNEMEN. NU IS HET ALLES OF NIETS.

albert

Ongelezen bericht door albert »

Joerie,

Je hebt gelijk het duurt te lang.

Maar als mensen niet meer betalen , plegen ze contractbreuk en dan verspeel je je rechten.

Albert

joerie

Albert,

Ook hierin heb je gelijk. Wat ik bedoel is dat mensen van wie het contract is beëindigd die moeten niet betalen. Uiteraard als het contract nog loopt, dan moet je blijven betalen, anders ga je de boot in.

Groet,

Joerie

Willem Arnoud

Ongelezen bericht door Willem Arnoud »

Veel succes met de uitzending. Hopelijk wordt de politiek
wakker geschud met dit soort contracten.
Ik hoop niet dat alle klagers een codering bij het BKR
gaan oplopen met minimaal een A-code

Fred

Ongelezen bericht door Fred »

Vraag er ook een paar mensen bij die goed hebben verdiend op de beurs de laatste jaren, dat brengt de zaak wat in evenwicht.

Fred

Ongelezen bericht door Fred »

Vraag er ook een paar mensen bij die goed hebben verdiend op de beurs de laatste jaren, dat brengt de zaak wat in evenwicht.

john

Ongelezen bericht door john »

Waar maak je je druk om Fred, je baan zeker bij dexia. Jij bent vast ook zo'n lulletje, zitten er meer op dit forum

mark

Ongelezen bericht door mark »

tuurlijk,iedereen met een verstandige en onbevooroordeelde kijk op die zaak is meteen een werknemer bij dexia,mijn god,wat zijn jullie een dom zootje hokjesdenkende(hoewel,denkende?) volk

Arnoud Bosch

Ongelezen bericht door Arnoud Bosch »

Ondanks dat de constructie ver werpelijk is dan nog is een
goede voorlichting belangrijk.
Bij de winst verdriedubbelaar had dan gestaan
na 36 maanden kan u winst zijn bij uw mandje met koersen
van de ING - ABN-AMRO en AHOLd enz.
U verlies is maximaal u maanbetalingen 36 X ƒ 250.00
en uw opgebouwdeschuld minus de waarde van de aandelen.
Uigaande van de stelling dat uw aandelen niets meerd waard zijn kan uw verlies oplopen tot maximaal ƒ 55000.--
Dan was de keuze van misleiding hier niet meer aan de orde
geweest.
Daarnaast blijf ik daarom reeds van mening dat het een krediet is die onder de WCK-Wet valt en derhalver een
onderzoek gedaan moet worden naar de draagkracht van de
deelnemer naast het te dragen risicoprofiel.
Arnoud Bosch
meer dan ƒ

Arnoud Bosch

een toelichting van een verlies contract door mij
uit gerekend tref je aan op http://www.a2p.nl/news.htm
met groeten
Arnoud

Arnoud Bosch

Bijgaand een concreet voorbeeld.
Lease contracten werden in het verleden aangeboden om winst te maken op de beurs d.m.v aankopen van aandelen met geleend geld. Bijgaand een overzicht van een contract afgesloten medio oktober 1999 met aflossingsdatum 14 oktober 2002. Dit leverde een totaal verlies op van een gepensioneerde man van 70 jaar die van zijn beperkte pensioen moet inleveren en nog 60 maanden moet na betalen
€ 153.47 om het totale verlies groot € 12863.23 op te lossen.

De vraag blijft staan of dit contract onder de WCK-wet zal vallen waardoor er nog hoop is voor deze deelnemer?
terug te vinden op de reeds bovengenoemde site n.l. http://www.a2p.nl/news.htm
met groeten
Arnoud

c.th.Butterhoff uitz

Ongelezen bericht door c.th.Butterhoff uitz »

ik hoor vandaag pas dat we lelijk bij de benen zijn genomen bij een hypotheek hebben ze ons deze lease aandelen aangesmeert.met de mededeling dat we hiermee na een paar jaar onze lening konden afbetalen.niet wetende dat hiervoor eerst een lening werd afgesloten.wij zijn verder helemaal niet ingelicht.wat kunnen wij doen om dit ongedaan te maken.wij zijn nu boven de zestig. telf.-verwijderd-

Arnoud Bosch

Indien het product verkocht is door een tussenpersoon deze
aansprakelijkstellen voor een verkeerd advies.
Denk hierbij vooral aan belasting technischezaken.
met groeten
Arnoud Bosch

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Meneer of mevrouw Butterhof,

Het is niet zo verstandig om uw telefoonnummer in dit forum te vermelden. Ik wil u niet bang maken,maar het is voor veel mensen nu erg makkelijk om achter uw adres te komen. Op dit forum zitten nogal wat kwaadwillenden cq. oplichters die onder het voorwendsel u te willen helpen u echter van de regen in de drup zullen helpen.

Wees gewaarschuwd!

Gesloten