LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden Spaarbeleg in de steek gelaten.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marco

Gedupeerden Spaarbeleg in de steek gelaten.

Ongelezen bericht door Marco »

Goed om te horen dat er een stichting is opgericht die ook daadwerkelijk iets gaat doen aan de gedupeerden van Winstverdriedubbelaar van Legio, maar er zijn heel veel mensen die een soortgelijke aandelenleasecontract hebben lopen bij Spaarbeleg. De looptijden bij Spaarbeleg (AEGON) zijn veel langer en de inzet is veel hoger dan bij Legio. Deze mensen zijn dus nog meer gedupeerd en die mensen kunnen zich nu juist niet aanmelden voor de stichting!!!! Wordt er ook iets gedaan voor die mensen, of worden die aan hun eigen lot overgelaten?????????

Stefan

Re: Gedupeerden Spaarbeleg in de steek gelaten.

Ongelezen bericht door Stefan »

Marco,

We hebben eerder contact gehad! Ik heb besloten om te stoppen met deze letterlijk ziemakende plannen. Ik slaap slecht en m'n gezondheid gaat naar de vervelend! Het gaat me
fl 8.000,- kosten. Beperkte schade zou men kunnen zeggen maar voor mij verdomme heel veel geld. Ik leef met je mee man!

Ik ga (vooralsnog) niet betalen. Vrijdag ga ik naar een advocaat. Iemand die me juridisch begeleidt in de stappen die ik ga zetten zegt zelfs dat ik aangifte moet doen bij de politie! Ook ga ik overal klagen waar dat mogelijk is. De vestigingmanager van spaarselect (die mij het hebben aangesmeerd) hoop ik deze week ook nog te spreken om met hem eerlijk en open te praten over deze sores. (overigens is de betreffende adviseur inmiddels niet meer werkzaam bij spaarselect).

Betalen kan ik altijd nog. En om mijn gezondheid te sparen (ben verdomme pas 26 jaar en nu al een stress-kip), Doe ik dat ook als blijkt dat ik juridisch niets klaarmaak.

Marco, we moeten contact onderhouden met elkaar en mensen mobiliseren om collectief dit onrecht aan te pakken.

Zowieso fijn om elkaar te steunen en elkaar tips te geven over een eventuele aanpak. Graag contact om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Net als jij voel ik me in de steek gelaten.

Ik hoop dat je me eerdaags mailt.
(en mensen die zich in bovenstaande kunnen vinden)

Groet,
Stefan

HENK

Ongelezen bericht door HENK »

Die adviseur van spaarselect van is ook gevlogen

jos de vos

Ongelezen bericht door jos de vos »

Zoek de naam van je eigen adviezeur en zet hem op het forum.
Zijn naam, adres en telefoonnummer.
Zo kunnen we die gasten eens bellen en hun eens een paar slapeloze nachten bezorgen of deze heren gaan eens voor ons werken.
Al deze verkopers met hun gladde praatjes moeten maar kiezen of je werkt mee aan een oplossing voor je klant of je gaat het forum op zodat iedereen je kan bellen en afzeiken.
Die gasten moeten maar eens weten dat hun advies tot zeer grote problemen leid bij mensen.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Hallo Marco,
De vereniging PAYBACK zet zich in voor alle gedupeerden van aandelenlease constructies, dus ook voor spaarbeleg gedupeerden.
Kijk op www.pay-back.nl(oa bij acties en forum),voor meer informatie of vragen mail naar [email protected] of bel 026-3270525
Wij laten niemand aan zijn/haar lot over.
De politiek is benaderd, de TV heeft aandacht geschonken, de kranten hebben diverse artikelen geplaatst, dit is het begin !Binnenkort hoor je wanneer wij( ALLE GEDUPEERDEN!!) gaan demonstreren, meerdere acties zullen volgen.
Wij zijn OPGELICHT en dat pikken wij niet!
De "aanbieders" zullen hun verantwoordelijkheid moeten nemen en ons schadeloos moeten stellen !
Je bent niet alleen, SAMEN STAAN WIJ STERK !
Groeten,
Piet

Gesloten