| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geef mij raad
-
ron
geef mij raad
Ik ben er sinds kort achter dat men zich kan aanmelden bij een instantie die zich inzet voor het verhalen van mijn schuld bij dexia.
Ik kreeg deze week een brief van GROEP GERECHTDEURWAARDERS NEDERLAND.
Mijn sculd was 3888.53,Nu moet ik de somma van 4973.07 euro betalen binnen vijf dagen.
Ken mij iemand goede raad geven wat ik precies moet doen.
Bvd. Ron
Ik kreeg deze week een brief van GROEP GERECHTDEURWAARDERS NEDERLAND.
Mijn sculd was 3888.53,Nu moet ik de somma van 4973.07 euro betalen binnen vijf dagen.
Ken mij iemand goede raad geven wat ik precies moet doen.
Bvd. Ron
-
appie
Re: geef mij raad
ho ron je kan het beste naar een rechtswinkel gaan die helpen je veder.
-
Piet
Re: geef mij raad
Hallo Ron,
Ik zou als ik jou was, lid worden van de Stichting Leaseverlies, de Stichting Eegalease(als je een partner hebt die niet heeft meegetekend op het contract en
De vereniging PAYBACK voor persoonlijk advies en het steunen voor het bereiken van een snellere oplossing.
Een rechtswinkel kan iets gaan betekenen als je daadwerkelijk gedagvaard wordt en de datum van een rechtszaak bekend is.
Als je een brief van de GGN hebt ontvangen kun je een brief terugsturen.
Dit is mede afhankelijk van je persoonlijke situatie.
Wil je meer weten, mail me.
Groeten,
Piet
Ik zou als ik jou was, lid worden van de Stichting Leaseverlies, de Stichting Eegalease(als je een partner hebt die niet heeft meegetekend op het contract en
De vereniging PAYBACK voor persoonlijk advies en het steunen voor het bereiken van een snellere oplossing.
Een rechtswinkel kan iets gaan betekenen als je daadwerkelijk gedagvaard wordt en de datum van een rechtszaak bekend is.
Als je een brief van de GGN hebt ontvangen kun je een brief terugsturen.
Dit is mede afhankelijk van je persoonlijke situatie.
Wil je meer weten, mail me.
Groeten,
Piet