LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen gehoor bij Leaseverlies

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
josoetgebrook

Geen gehoor bij Leaseverlies

Ongelezen bericht door josoetgebrook »

Ik heb van Dexia een brief gekregen waarin staat dat wij voor 25 Maart moeten reageren of wij gebruik willen maken van hun aanbod. Tot op heden, vandaag 25 maart, heb ik nog niet gereageerd op dit aanbod omdat ik graag wil weten wat het advies is van Stichting Leaseverlies.

Ik heb vorige week een e-mail gestuurd, alleen e-mail want dat is het enige correspondentiemiddel, maar daar heb ik geen reactie op gehad. Dit e-mailtje heb ik nog een keer gestuurd afgelope week-end maar nu met de vraag wanneer ik een reactie zou krijgen.

Tot op heden heb ik nog geen advies gekregen. Ik ben lid van Stichting Leaseverlies en de €45 zijn enkele weken geleden al over gemaakt ( exacte datum weet ik niet meer ).

Kan de Stichting Leaseverlies alsnog hierop reageren of kan iemand anders mij vertellen wat ik hiermee moet doen?

Als ik op dit aanbod in ga, zit ik er dan aan vast en alles wat Stichting Leaseverlies nog doet daar heb ik dan niets aan. Of kan ik hier gewoon op in gaan en dat als Stichting Leaseverlies afdwingt dat ik schadeloos moet worden gesteld, dan heb ik er ook nog iets aan?

Kan iemand mij dit vertellen? Ik moet uiterlijk vandaag reageren.

josoetgebrook

Re: Geen gehoor bij Leaseverlies

Ongelezen bericht door josoetgebrook »

Tevens vraag ik mij af hoe het zit met de looptijd.
1 van de contracten die ik heb is dat de overwaarde van het huis belegd wordt. Het contract loopt nog tot 2013, Dexia wil nu dat ik de restschuld al terug betaal. Ik denk daar anders over: Laat me zonder financiele gevolgen wachten tot uiterlijk 2013 tot de aandelen weer op het oude pijl zijn. Als de aandelen dat op het oude pijl zijn dat je quite speelt of winst maakt, dat je dan aandelen inlevert.

Kan iemand mij vertellen of ik op de juiste manier denk of dat er toch nog kleine lettertjes in het contract zitten waardoor dit niet kan.

nadia

Re: Geen gehoor bij Leaseverlies

Ongelezen bericht door nadia »

Als je ingaat op het aanbod van Dexia, zie je af van alle juridische stappen tegen Dexia. Mocht st. leaseverlies dus winnen, heb je geen aanspraak op de claim.
Dat is dus net het aanbod. Ze versoepelen de voorwaarden zodat je afziet van de rechtszaak.
Wat je moet doen is persoonlijk. Ik ga in ieders geval niet op het aanbod.
St.leaseverlies geeft geen persoonlijke adviezen, je kunt wel kijken naar het topic, veelgestelde vragen maar ik neem aan dat je dat al hebt gedaan.
Succes!

Gesloten