| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gegevens opvragen bij DEXIA
Gegevens opvragen bij DEXIA
Wie heeft gebruik gemaakt van de "concept" brieven welke op de site van de heer Blok staan m.b.t. het opvragen van je "profiel" bij DEXIA. Dus de brieven waarin je DEXIA vraagt om binnen 4 weken verschillende gevens, welke zij gebruikt zouden hebben bij het afsluiten van het contract (de overeenkomst), toe te sturen. Wat is jullie ervaaring hiermee?
Ik heb dit in het verleden al eens gevraagd maar heb daar toen nooit antwoord op gehad en overweeg nu om één van de brieven van de site van de heer Blok te versturen.
Als deze gegevens eenmaal verstrekt zijn door DEXIA (wat ik niet geloof omdat zij deze niet hebben), wat kan je daar dan mee?
Heb zelf 1 wvd en 1 korting kado en mijn partner heeft 1 wvd. Alle overeenkomsten zijn slechts door één van ons getekend.
Ik heb dit in het verleden al eens gevraagd maar heb daar toen nooit antwoord op gehad en overweeg nu om één van de brieven van de site van de heer Blok te versturen.
Als deze gegevens eenmaal verstrekt zijn door DEXIA (wat ik niet geloof omdat zij deze niet hebben), wat kan je daar dan mee?
Heb zelf 1 wvd en 1 korting kado en mijn partner heeft 1 wvd. Alle overeenkomsten zijn slechts door één van ons getekend.
Re: Gegevens opvragen bij DEXIA
ikke 1065
Neem hierover even contact op met CB, hij kan je er meer over vertellen.
Succes
Neem hierover even contact op met CB, hij kan je er meer over vertellen.
Succes
Re: Gegevens opvragen bij DEXIA
Karin,
Dank je voor de reactie.
Dank je voor de reactie.