LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld lenen om restschuld te betalen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gerard

Geld lenen om restschuld te betalen?

Ongelezen bericht door Gerard »

Ik kan het allemaal niet meer aan en ik zoek RUST!
Ik heb nu besloten om geld te lenen om aan mijn restschuld te voldoen.
Mijn vraag is: Wie heeft dit ook gedaan en waar?

EE

Re: Geld lenen om restschuld te betalen?

Ongelezen bericht door EE »

KOM OP GERARD BLIJF STERK DOEN WE MET VEEL MENSEN

MVG

Frank

Ongelezen bericht door Frank »

Ben ook van plan dat te doen,want ik ben geen eegaleaser,en daar geven ze de meeste kans van slagen,en in een ander forum die ik vanmiddag geplaatst heb,had ik het over een folder van legio en daarin stond wel degenlijk dat er een rest schuld kon ontstaan.
Ik heb al de eerste brief gehad met bedrag wat ik moet overmaken aan Dexia,bijna 12.000

groetjes

Frank

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Frank,

Sterkte met je besluit. Ik moet ook 11000 ophoesten maar dat doe ik dus niet. NOOIT!

els hofman

Ongelezen bericht door els hofman »

Hallo Gerard, ik heb een hele tijd niet meer op deze site gekeken ik wist ook niet wat ik moest doen ik heb de wvd verlengt met 3 jaar zal wel stom zijn maar ik heb niet het dexia voorstel ondertekend en ik ben niet bij machte om het geld te lenen ik ben kleine zelfstandige en kon ook het risico niet lopen dat een deurwaarder overal beslag op zou leggen dus het enige wat ik volgens mij kon doen was met min 1 jaar max 3 jaar verlengen en dan maar vertrouwen hebben in de toekomst ik wwet het anders ook niet meer.

Gesloten