LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gelukkig 2003

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toetje

gelukkig 2003

Ongelezen bericht door toetje »

Mijn wens voor 2003 is dat er spoedig een oplossing komt voor alle gedupeerde.En mijn dank gaat uit naar iedereen die elke keer hier weer waren met steun en goede raad.Voor mij was het steeds weer een plezier.Ook voor mark en dennis een heel gelukkig nieuwjaar.En allemaal gezond in 2003.Morgen drink ik mijn campagne dat zou ik doen als legio zijn geld nog steeds niet had op 30 december.Hier doe ik een belofte aan mij zelf .Als ik in december 2003 nog mijn geld in mijn zak heb drink ik een hele fles op boven op de euromast en iedereen zal mij horen.toet

anne

Re: gelukkig 2003

Ongelezen bericht door anne »

hoi toet, wil je die fles niet helemaal leeg drinken ik wil met je mee drinken dan kunnen we samen toeteren van de euromast. We blijven hopen op een goede afloop, veel geduld in het nieuwe jaar.Verder wens ik iedereen, vrede,veiligheid, vriendschap ,verdraagzaamheid,moed en durf, geluk en gezonheid, humor en plezier, kalmte en rust, begrip, voorspoed en welvaart liefde en genegenheid.
groetjes : Anne.

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Toetje,
Gelukkig niet in coma!
Toetje ik wil samen met jou, mijn welgevulde glas heffen en drinken totdat wij erbij neervallen en dan zingen wij:
Gij elledige vlo, nu U toch barst van onze centen, koop maar uw eigen hond en geeft ons de rust!
Nu wij bij de drankgoden zijn en door vreugde onze harten verlichten en wijn versnijden met gekkenpraat, lachen wij het hard uit: Laat maar vloeien, laat maar vloeien daar wat onder de kurk zit.Uit liefde lijden voelen wij geen pijn meer, laat maar vloeien, die nattigheid!
Met charme, coulante hardheid en clausules zullen wij onze beurzen mateloos kunnen vullen, maar weten dan ook, dat waar dikke winsten zijn, zit ook het verlies in de buurt verborgen!
Met geduld zal iedere ijzeren deur doorgebroken worden!
We zullen ons blijven krabben, daar waar het jeukt en zonder weglopen de waarheid zeggen!

Jammer dat plezierige nachten duren nooit lang!
Hik, hik hik, verdomde nuchterheid is er weer!!!!

Beste wensen!

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Aan iedereen die dit forum volgt.

LAAT 2003 EEN POSITIEVE KLAPPER WORDEN VAN VERDRAAGZAAMHEID EN NAASTENLIEFDE.

Hoop doet leven

Joop Bolkestein

toet

Ongelezen bericht door toet »

Verstandig .Dit is grandioos.Print hem gelijk uit .Ook een heerlijk nieuw jaar.Ben ook weer nuchter.groetjes toet

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

-reactie verwijderd-

Gesloten