LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GERECHTIGHEID

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
a survivor

GERECHTIGHEID

Ongelezen bericht door a survivor »

Als medegedupeerde moet ik contstateren dat er af en toe positieve mededelingen worden gedaan zoals rapport AFM.
Maar wat kan je er mee?
Inderdaad is Dexia fout geweest maar ala, maar er worden geen stappen ondernomen tegen Dexia.
Politiek is laks t.o.v. dit groot maatschappelijk probleem en laat de burgers in de kou staan.
Leaseverlies is ons enig houvast die voor ons op moet komen, maar er komt geen 1 goed positief behaalde succes onzerzijds.
Media is ook erg behoudend t.o.v. Dexia, waar blijft de steun van de krant??
Naar mijn mening zijn wij misleid door een grote instelling en desondanks dat wij met zo grote getalen zijn worden wij niet gehoord.
Wij hebben recht op gerechtigheid maar waar blijf dit dan ins ons democratisch Nederland?? :x

Gast

Re: GERECHTIGHEID

Ongelezen bericht door Gast »

Leaseverlies is ons enig houvast die voor ons op moet komen, maar er komt geen 1 goed positief
Dan ben je zeker de enige die daar nog vertrouwen in heeft. Je kunt een abonnement nemen bij UPC da's ook niets.

Gast

Ja ja ja ja en nu :( :( :(

Gast

Bah zie je wat er van komt als iedereen zomaar onder de naam gast kan schrijven waar zijn de oude rotte onder ons . :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Gast

croos waar ben je.Het was goed wat je deed. :oops:

Gast

Mijn naam is engel en ik ben weer weg

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

De “oude rotten” reageren niet op "gasten".

Ton

Gast

Mis .

Gast

Ik ben er een van het begin in wat ik de laatste tijd lees is erg heel erg

Gast

En het word nog veel erger als het zo doorgaat.
Er gaan mensen flippen en er draaien mensen door maar niemand doet er iets.
Prima dan word het de laatste lente voor direkties van corrupte banken of financiele instellingen, van mij mag het want daar stuurt toch iedereen met macht op aan.
Ik hoop dat er vandaag of morgen een helemaal door het lint gaat en dan eens huishoud in A'dam of in Tilburg.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

ton,hier kunnen de gasten over nadenken groetjes:

Hercules staat bij ons bekend als een jonge, zeer kundige handelaar die graag de randjes aftast. We kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat hij, een beetje overmoedig, op een bepaald moment getart werd en heeft willen laten zien wat hij allemaal wel niet kon. Halfgod.com was zijn url. De doodzonde voor halfgoden was, bij de Oude Grieken, waar deze categorie beter vertegenwoordigd was dan bij ons, de overmoed, hubris genaamd.

Een halfgod die zich god waande was ten dode gedoemd. Maakte Hercules zich aan strafbare feiten schuldig? Daarvoor wachten wij liever het oordeel van de rechter af. Wat we wel hebben geconstateerd is dat hij, hier en daar, al veroordeeld is. Dat is geen goede zaak.

vrgr.andre de croos

Gesloten