LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEZAMENLIJKE ADVOCAAT BRABANT ZEELAND
GEZAMENLIJKE ADVOCAAT BRABANT ZEELAND
nu maar hopen dat de groep BRABANT / ZEELAND zich houdt aan de prijsafspraak van 500 EURO VOOR DE HELE PROCEDURE !!!!!!!!!!!!!!!!
Re: GEZAMENLIJKE ADVOCAAT BRABANT ZEELAND
de groep of de advocaat?
maarre... los daarvan, wat is dit voor stemmingmakerij?
maarre... los daarvan, wat is dit voor stemmingmakerij?
Meneer Jansen Bent u een groepslid?
Ton
Ton
€ 500 voor de hele procedure ?? Aan griffierechten ben je al cira € 220 kwijt, althans bij de civiele rechtbank.
Waarschijnlijk stappen jullie naar de kantonrechter maar dan nog.
Waarschijnlijk stappen jullie naar de kantonrechter maar dan nog.
Beste Pikant,
Het voordeel van een groep is o.a. kosten delen!.
Ton
Het voordeel van een groep is o.a. kosten delen!.
Ton
Meneer Jansen is een zuinige Zeeuw, die af en toe hier loopt te z.... (plassen) en de bemiddelaar van de groep Brabant/Zeeland probeerd neer te sabelen. Maar toevallig laat Ton zich niet neer slaan.
Anne.
Anne.
Dat begrijp ik wel maar voor € 500 heb je niet zo veel.
en aan hphjansen héb je niet veel. Da's erger! Deelnemers aan de groepen hoeven niet in bescherming genomen te worden, die hebben weloverwogen een keuze gemaakt dit aan te gaan.
Mocht hphjansen een ontevreden groepslid zijn, dan zou het hem sieren dit op een andere manier op te lossen. Dat mág zelfs (voor er weer van geheimhouding gesproken wordt) op dit forum, maar wel aangeven dan wat het probleem is, waar de schoen wringt.
Mocht hphjansen een ontevreden groepslid zijn, dan zou het hem sieren dit op een andere manier op te lossen. Dat mág zelfs (voor er weer van geheimhouding gesproken wordt) op dit forum, maar wel aangeven dan wat het probleem is, waar de schoen wringt.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 17 aug 2004 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
voor 500 euro heb je niet veel? O nee? uitleg graag, wat bedoelt u?
wie is deze Jansen? en wat wil de man? misschien kan ik helpen?
Ton
wie is deze Jansen? en wat wil de man? misschien kan ik helpen?
Ton
Waarschijnlijk doen jullie een bodemprocedure waarna een ieder individueel moet verschijnen maar 40 maal 500 is € 20.000 als het hoger beroep erbij in is gecalculeerd dan is het een prikje.
Verder geen addertjes onder het gras ???
Verder geen addertjes onder het gras ???
Ton,
dat bedoel ik Ik had er alleen - helaas - wat meer woorden voor nodig.
dat bedoel ik Ik had er alleen - helaas - wat meer woorden voor nodig.
Dank je Pipa, at your sevice,
Neen hoor Pikant, géén addertjes, het geheel is vrijblijvend, no strings, met meerdere kun je ook meer doen, thats it, en een advocaat die wilt.
Ton
Neen hoor Pikant, géén addertjes, het geheel is vrijblijvend, no strings, met meerdere kun je ook meer doen, thats it, en een advocaat die wilt.
Ton
Laatst gewijzigd door aert0001 op 17 aug 2004 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat ik eerlijk zijn: ik heb helemaal niets met die kreet en degene die de kreet bekend heeft gemaaktDank je Pipa, at your sevice
ook niet met hphjansen trouwens
Dank je pipa, a votre service!
Ton
Ton
Nou dan hoop ik voor jullie dat die man ook juridische kennis heeft. Zou daar zelf nooit in meegaan.
Het beste dan maar voor jullie gewenst.
Het beste dan maar voor jullie gewenst.
merci monsieur, ca me plait plus beaucoup (ou quelque chose comme ca)Geplaatst op 17 Aug 2004 20:16 door aert0001
--------------------------------------------------------------------------------
Dank je pipa, a votre service!
P i k a n t, wat denk je nou? Dat er voor een leek gekozen is?
Eerstens is het geen steelant maar Pikant en tweedens is de tijd dat ik in zo iets zou meegaan m.i. weggegooid geld.
Maar het is jullie geld
Pikant is Steelant wat een maf forum.
Maar het is jullie geld
Pikant is Steelant wat een maf forum.
Laatst gewijzigd door Pikant op 17 aug 2004 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
we begrijpen elkaar volkomenEerstens is het geen steelant maar steelant
Iedereen zal begrijpen dat je met 500 euro niet tot de hoge raad komt, althans, ik heb dat zo wel begrepen. Maar ik ben altijd goedkoper uit dan volledig individueel, bovendien is mijn situatie van dien aard dat ik anders nooit iets tegen Dexia ondernomen had (te lage restschuld in verhouding tot advocaat kosten). Daarom stoort de manier van reageren van hphjansen me bijzonder, ieder maakt een keuze op persoonlijke gronden, hij kan niet (en jij evenmin p i k ant) bepalen waarom iemand aan die groepsprocedure deelneemt. Mocht er een probleem zijn, bespreek het dan gewoon. Wat een geplas
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 17 aug 2004 20:26, 3 keer totaal gewijzigd.
Beste Pikant,
Is het nou pikant of pikant,
Ton
Is het nou pikant of pikant,
Ton
Als je bij de Tros werkt niet want P i k a n t wordt steelant kun jij die machine niet beter instellen moderator.
Dan was je schuld zeker € 150te lage restschuld in verhouding tot advocaat kosten).
Laatst gewijzigd door Pikant op 17 aug 2004 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.