| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gezeik
-
Paul
Re: Gezeik
Dat gezeik gaat veel geld kosten, door het leven moeten gaan met schulden, kan een mens goed ziek maken, de gemeenschap moet daar weer voorop draaien. Daarom politiek Den Haag help deze mensen van hun onterechte schulden af, ze hebben hun lesje nu wel gehad. En die geboefte die dat allemaal op hun geweten hebben, en het algemeen lands(financieel) belang flink beschadigt hebben pak die nou maar eens flink aan.
-
sylans
ongenuanceerd, maar wel waar, die mening van Japie. Als gemeenschap gaan we natuurlijk niks bijdragen. Wat een onzin.
-
Henk Wester
Japie, eerst denken voordat je actie onderneemt. Dat geldt natuurlijk ook voor alle mensen die nu de dupe zijn geworden van wanpraktijken.
Het lijkt me een menselijke eigenschap pas het contract kritisch te lezen als het misloopt, zeker bij torenhoge schulden. Dat zou jij beslist ook gedaan hebben, gezien je impulsieve, onnadenkende reactie. Dus Japie, probeer je een beetje in te houden.
Het lijkt me een menselijke eigenschap pas het contract kritisch te lezen als het misloopt, zeker bij torenhoge schulden. Dat zou jij beslist ook gedaan hebben, gezien je impulsieve, onnadenkende reactie. Dus Japie, probeer je een beetje in te houden.
-
Wim
Nou Henk, dat lijkt me eerder een eigenschap van mensen MET EEN UITZONDERLIJK LAAG IQ! Ieder gezond denkend mens leest een contract toch KRITISCH door alvorens het te tekenen. Dat de meesten dat niet hebben gedaan zegt meer over hen dan over die zogenaamde 'oplichters'.
Eerst denken dan doen... dat zou het motto moeten zijn, en niet: Eerst doen en dan zeuren!
Eerst denken dan doen... dat zou het motto moeten zijn, en niet: Eerst doen en dan zeuren!
-
Anita
Aangezien hier mensen met een zeer hoor IQ al naar gekeken hebben en er ook niet uitkomen zegt dat helemaal niets over de mensen die zo'n contract getekend hebben!!
Het zijn echt mensen uit alle klassen, dus ook uit de hogere klasse. Maar misschien zegt het wel iets over jou IQ.
Eerst denken en dan zeggen of doen!
P.S. ik heb nog nooit gehoord van een aandeel die minder dan 0 Euro waard was........
Anita
Het zijn echt mensen uit alle klassen, dus ook uit de hogere klasse. Maar misschien zegt het wel iets over jou IQ.
Eerst denken en dan zeggen of doen!
P.S. ik heb nog nooit gehoord van een aandeel die minder dan 0 Euro waard was........
Anita
-
g-j
HEE JAPIE hoe is het om voor DEXIA te werken en de hele werkdag het forum aftestruinen om de boel op te naaien onder verschyillende allias.
-
..
Ach ja, dat je voor je baas zoiets moet doen he???
Anders ben je je baan kwijt!! Nou dat is nou jammer zeg!!
Zoek lekker ander werk, is relaxter dan dit hoor! Of is jou IQ zo laag dat je niet iets anders kan krijgen??
Anders ben je je baan kwijt!! Nou dat is nou jammer zeg!!
Zoek lekker ander werk, is relaxter dan dit hoor! Of is jou IQ zo laag dat je niet iets anders kan krijgen??