LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gezocht: rijke vent
Gezocht: rijke vent
Alleenstaande aantrekkelijke vrouw zoekt rijke vent om haar restschuld te betalen.
Re: Gezocht: rijke vent
Haha...voor die topman heb ik nog wel een molensteen in de schuur staan. Met ketting er bij. Het ritje naar de Maas is dan op mijn rekening
Beste mensen,
ik zou al eens blij zijn als het klachtenafhandelingskantoor Dexia eens wat van zich zou laten horen m.b.t. de brieven die ik ze heb gestuurd!
(maar als er een rijke dame is-> je hebt m'n e-mail adres!!
m.v.g. Ruud930
ik zou al eens blij zijn als het klachtenafhandelingskantoor Dexia eens wat van zich zou laten horen m.b.t. de brieven die ik ze heb gestuurd!
(maar als er een rijke dame is-> je hebt m'n e-mail adres!!
m.v.g. Ruud930
Probeer Nina Brink!
Geld zat; helaas heeft Bill Schonewille die haar niet kunnen ontnemen middeels zijn rechtszaak...
Kees
Geld zat; helaas heeft Bill Schonewille die haar niet kunnen ontnemen middeels zijn rechtszaak...
Kees
Probeer Nina Brink!
Kees
Kees
Kleine tuinkabouter zoekt sterke grote vrouw met huishuidtrapje om Bruneels oortjes te wassen met waardeloos aanbod.
Ying
Ying
Ha ha ha, dit forum is hilarisch!
Ik zie Yingetje al balanceren op de bovenste trede...
Ik zie Yingetje al balanceren op de bovenste trede...
Poging 3 :'(
Wilde graag weten of de adres gegevens die op de "te downloaden" brief staan vermeld juist zijn (eegalease) ?! ikzelf heb namelijk ook nog een ander adres gevonden op een brief.... bij voorbaat dank
Wilde graag weten of de adres gegevens die op de "te downloaden" brief staan vermeld juist zijn (eegalease) ?! ikzelf heb namelijk ook nog een ander adres gevonden op een brief.... bij voorbaat dank
Hoi Rodger,
Ik zie al je pogingen wel langskomen, maar ik zou het antwoord niet weten... Wie wel?
Groet,
Tjon Ge
Ik zie al je pogingen wel langskomen, maar ik zou het antwoord niet weten... Wie wel?
Groet,
Tjon Ge
Aan Ying: je hebt iets heel geestigs in gang gezet...! Ik wil me eventueel wel aanmelden als vrijwilliger om dhr. Bruneels oren even te wassen. Ben redelijk sterk, groot niet echt, maar dat maakt de huishoudtrap wel goed (klim ik toch zo'n meter mee). Ik heb nog een gloednieuwe staalborstel voor het boenen, bleekwater en een klopboormachine voor zijn 'oorpluggen'. Vooral dat laatste daar moet ik even wat hefters voor gaan tillen, als oefening. Zullen nogal vast zitten, heb je wel vaker bij die heren. Aanbod: betaal de gedupeerden of ik word je buurvrouw.
Aan Ruud: heb je het telefoonnummer van dat kantoor? Elke dag bellen, gebeurt er niets, dan twee keer per dag bellen en zo opvoeren. Vraag altijd de naam van degene die je spreekt zodat je daar aan kunt refereren. Bij geringe werking: 3 x daags. Heeft geen bijwerkingen (voor jou dan).
Aan Ruud: heb je het telefoonnummer van dat kantoor? Elke dag bellen, gebeurt er niets, dan twee keer per dag bellen en zo opvoeren. Vraag altijd de naam van degene die je spreekt zodat je daar aan kunt refereren. Bij geringe werking: 3 x daags. Heeft geen bijwerkingen (voor jou dan).
Rodger,
Als je nou eens verteld wat voor adres je wilt hebben dan kan er iemand antwoord geven. Ik ga er trouwens vanuit dat als je een adres krijgt van Eegalease dat dit adres juist is want anders gaat er direct al een hoop fout!
m.v.g. L. Blok
Als je nou eens verteld wat voor adres je wilt hebben dan kan er iemand antwoord geven. Ik ga er trouwens vanuit dat als je een adres krijgt van Eegalease dat dit adres juist is want anders gaat er direct al een hoop fout!
m.v.g. L. Blok
Bedank voor de reactie´s, ik zoek het adres voor de brief naar eegalease (die te d/l is op de site). Ik kwam in m´n dossier een ander adres tegen dus nu wilde ik ter bevestiging graag weten of het adres op de brief van eegalease klopte en ik niet het andere moest hebben...
Paula,
Ik ben zo'n 15 cm groot en heb een hengeltje. Als jij mij helpt vasthouden kan ik daar eventueel zijn oorplugjes mee lostrekken. Mischien wil mijn broertje ook wel mee met zijn kruiwagen dan wordt de vloer niet zo vuil als de plugjes eindelijk eruit vallen. En als ze eruit zijn dan kunnen we zijn aanbod in een toeter veranderen en die in zijn oortjes plaatsen zodat hij beter kan horen wat wij hem te zeggen hebben.
Groetjes Ying
Ik ben zo'n 15 cm groot en heb een hengeltje. Als jij mij helpt vasthouden kan ik daar eventueel zijn oorplugjes mee lostrekken. Mischien wil mijn broertje ook wel mee met zijn kruiwagen dan wordt de vloer niet zo vuil als de plugjes eindelijk eruit vallen. En als ze eruit zijn dan kunnen we zijn aanbod in een toeter veranderen en die in zijn oortjes plaatsen zodat hij beter kan horen wat wij hem te zeggen hebben.
Groetjes Ying
Ying, wel even een betonnen vloertje storten als de pluggen naar beneden komen.
Jan ik weet dat jij 20cm lange armen hebt anders had ik jouw wel gevraagd. Je bent te klein(geestig)