LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ggn

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
vraag aan sara etty

ggn

Ongelezen bericht door vraag aan sara etty »

vraag van toet aan sara etty.Is het rechtsgeldig als ze een bedrag van 663.00 incassokoste rekenen en nog eens een bedrag 665.68 aan rente rekenen.Volgens hun is dit pas het begin.Alles moet ook nog eens binnen vijf dagen zijn betaald.Ik wil zo ver gaan dat er een vonnis komt.Hoe hoog gaan de kosten dan worden.Wordt de rente bij iedere aanmaning verhoogd.toet

Sara Etty

Re: ggn

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Je kunt de regelingen opvragen bij GGN dan krijg je een beeld. Ik vermoed dat er regelingen zijn voor de rente berekening. Daar zal GGN zich vast aan houden. Inderdaad zullen bij iedere aanmaning de kosten verhoogd worden. Dat is gebruikelijk. Om hier wat aan te doen moet je juridische stappen ondernemen, zoals elders op dit forum door mij ook al is aangegeven en omschreven. In dat geval is een verzoek om opschorting van verdere maatregelen reeel gezien de lopende procedure die je dan gestart hebt. Zo lang je niets onderneemt, en de overeenkomst en de daaruit voortvloeiende vordering dus niet aantast, heeft Dexia recht om te vorderen en het te vorderen over te dragen aan een incasso instantie o.i.d. EEn actieve houding is noodzakelijk indien je je daartegen wil verzetten.
Succes.
Met vriendelijke groet,
Sara

toet

Ongelezen bericht door toet »

Bedankt voor de reaktie sara.Een ding is me duidelijk het zijn allemaal dieven of je dexia neemt of de incasso en het is nog legaal ook.Ik ga toch eens uitzoeken hoe ik ook op een legale manier kan pikken .iedereen doe het .groetjes toet..................................................................................Schoppen en slaan.Vechtend voor zijn baan.graaiende bruneeltje zie hem gaan .

HOED

Ongelezen bericht door HOED »

Toet,
Ik hoop dat de onzin die je normaal gesproken uitkraamt (ik betaal lekker niet en Dexia kan niets doen, etc) hiermee definitief voorbij is. Geef een realistisch, zo objectief mogelijk beeld van de situatie en geef mensen geen valse hoop of onjuiste info. Denk trouwens dat dat je (in al je domheid) niet gaat lukken.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Hou jij je hoedje nou maar op anders ziet iedereen dat je geen hersens bezit.En geef niet steeds een andere naam op zielige sukkel.

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Dat is 1-0 voor Toet, hahahahahahaha, exit Hoed.

Gesloten