Beste mensen,
Hierbij enkele punten die u in overweging moet nemen t.a.v. uw leasecontract;
Overnemen van aandelen/verlengen; De beurs staat laag, dus de kans op stijging is nu groter... -> De beurswaarde in NL wordt voor een groot gedeelte bepaald door de Dow Jones in amerika, deze heeft nog relatief weinig van z'n waarde verloren. Amerika geeft op dit moment miljarden dollars uit aan het kopen van solidariteit in de wereld en weet u wat een leger van 200.000 man + materieel kost per dag? afgezien van de daadwerkelijke oorlog? dit zijn astronomische bedragen. Bush leidt met deze oorlog de aandacht af van de interne problemen in amerika zelf. 30% van de amerikanen leeft onder de armoedegrens, de schuldenlast per gezin is nog nooit zo hoog geweest. Ook zullen er meer schandalen a la Enron en Ahold te verwachten zijn. Nadat de evt. oorlog voorbij is moet er wel een wonder gebeuren om dit recht te breien. De vooruitzichten op een herstel zijn dus helemaal niet gunstig. Waar zou dat herstel vandaan moeten komen? Wie gaat al die producten kopen? Ik niet-u wel? Waarschijnlijker is een scenario zoals dat van Japan waar de beurs begin 80-er jaren is ingestort en zich sindsdien dankzij het totaal verlies aan vertrouwen op een laag niveau bevindt en dit al 20 jaar lang! De rente is al tijden 0% geld is dus niet gewild.
Dit is hetgeen zich nu hier ook afspeelt naar mijn idee.
Het beste lijkt dus om verlies te nemen, ofwel de contracten stop te zetten, niet te verlengen en niet in te gaan op het magere Dexia-aanbod, waarbij afgezien wordt van alle rechten!
Gedupeerden kunnen zich het best verenigen en zich als een man/vrouw teweer gaan stellen tegen het wanproduct dat aandelen-lease is.
Ook de politiek zal zich hier langzaam maar zeker bewust van gaan worden.
Ook is het zo, dat u niet langer stil kunt blijven zitten in de luie stoel en anderen het werk laten opknappen.
Als wij iets van ons geld willen terugzien vereist dat solidariteit en inzet van alle betrokkenen. Alleen zo kunnen wij een vuist maken. Dus treuzel niet langer en meld je aan bij de ver. PAYBACK. Je wordt dan per e-mail op de hoogte van evt. acties en ontwikkelingen. Dit in tegenstelling tot de stichting leaseverlies die niets van zich laat horen.
ACTIE!!!
groeten - Ludo.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GOEDE RAAD IS DUUR
Re: GOEDE RAAD IS DUUR
In Japan werkt men iets meer dan 80uur per week....en heeft men maar een paar vakantie dagen per jaar.
Dus de vergelijking met Nederland gaat niet op.
.......
Aanmelden voor weer een stichting.....tegen lease-verlies.
Nog even dan wordt er een stichting tegen de stichting opgericht.
nee......het is allemaal wel duidelijk.
Stichting Lease verlies heeft miljoenen gestort gekregen van ons....
Nu mogen wij van hun wel wat verwachten........
En wel wat meer dan het advies mbt het Dexia aanbod...want dat advies had ik ook kunnen geven.
Stichting Leaseverlies....moet hun ballen laten zien en duidelijk maken dat wij niet met ons laten kloten.....
Hoe dan?
TJa door bijvoorbeeld alle leden op te dragen acuut te stoppen met betalen....
Want een rechtzaak afwachten die minimaal 7jaar gerekt gaat worden en max. 14 jaar......daar hebben wij niets aan.
DUS stichting laat je ballen zien........
En laat stichtingen als amnesty nou eens de mensen in eigen land steunen, want wij hebben te maken met corrupte bankdirecteuren.....en andere oplichters........
Laat Amnesty nou eens duizenden kaarten posten na Dexia.....en de andere boeven
Dus de vergelijking met Nederland gaat niet op.
.......
Aanmelden voor weer een stichting.....tegen lease-verlies.
Nog even dan wordt er een stichting tegen de stichting opgericht.
nee......het is allemaal wel duidelijk.
Stichting Lease verlies heeft miljoenen gestort gekregen van ons....
Nu mogen wij van hun wel wat verwachten........
En wel wat meer dan het advies mbt het Dexia aanbod...want dat advies had ik ook kunnen geven.
Stichting Leaseverlies....moet hun ballen laten zien en duidelijk maken dat wij niet met ons laten kloten.....
Hoe dan?
TJa door bijvoorbeeld alle leden op te dragen acuut te stoppen met betalen....
Want een rechtzaak afwachten die minimaal 7jaar gerekt gaat worden en max. 14 jaar......daar hebben wij niets aan.
DUS stichting laat je ballen zien........
En laat stichtingen als amnesty nou eens de mensen in eigen land steunen, want wij hebben te maken met corrupte bankdirecteuren.....en andere oplichters........
Laat Amnesty nou eens duizenden kaarten posten na Dexia.....en de andere boeven
Freddy,
zie mijn actie stuur enveloppen naar Dexia's antwoordnummer...daar hebben we amesty niet voor nodig dat kunnen we zelf....
Actie mensen....
zie mijn actie stuur enveloppen naar Dexia's antwoordnummer...daar hebben we amesty niet voor nodig dat kunnen we zelf....
Actie mensen....
Freddy, dat ze in Japan 80 uur werken maakt het alleen maar erger, immers hun produktiviteit zou dan dus veel hoger moeten liggen, en ze dus meer te besteden zouden moeten hebben, waardoor hun economie draait. Dit is dus niet het geval.
Overigens heb je gelijk dat de vergelijking niet opgaat. Ik geef het alleen in overweging omdat veel mensen denken dat de beurs wel weer automatisch zal aantrekken, echter dit hoeft dus niet zie Japan. Voor een stijgende beurs is een stijgende economie nodig, en die zie ik dus (nog) niet, eerder het tegendeel. Want wie gaat die bestedingen doen?
China misschien? Ik zag dat Bill Gates aldaar op statie bezoek was ;-).
Overigens heb je gelijk dat de vergelijking niet opgaat. Ik geef het alleen in overweging omdat veel mensen denken dat de beurs wel weer automatisch zal aantrekken, echter dit hoeft dus niet zie Japan. Voor een stijgende beurs is een stijgende economie nodig, en die zie ik dus (nog) niet, eerder het tegendeel. Want wie gaat die bestedingen doen?
China misschien? Ik zag dat Bill Gates aldaar op statie bezoek was ;-).
Als Bush zijn vervloekte oorlog krijgt, dan gaat de economie wel weer omhoog hoor...
Groeten hoor! Kees
Groeten hoor! Kees