LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GRAPPIG

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jeanette

GRAPPIG

Ongelezen bericht door Jeanette »

Wat zijn er veel nieuwe grappige reacties op het forum. Mensen die beweren nooit van het forum gehoord te hebben. Anderen die liegen en fake-adressen gebruiken. Ridders op het witte paard. Dexia-medewerkers die de boel torpederen. Kortom een zielepieten en anderen die serieus zijn. Neem van mij aan dat je zelf moet beslissen als je contract afloopt. Dexia nooit intrappen als je bij de SLV of Eeagalease bent aangesloten. Ook niet luisteren om je contract te verlengen je gaat de boot in. Nog 5 of 6 maanden als het zo doorgaat, dan krijgen we in Europa hoge inflatie en Argentijnse toestanden. Dus neem zelf een beslissing mijn advies is, ga dus niet in zee met Dexia want je wordt wederom belazerd. Voor de twijfelaars laat Dexia maar komen en luister niet naar b.v. een Maarten of een Revo. Deze mensen weten wel wat maar een echte mening geven ze niet. De rechter maakt het uit. Dus wat Ee zegt nooit betalen. Voor de rest wordt er geindoctrineerd als de vleet op dit forum. Heb vertrouwen in Schoonewille en consorten.

Thanks,

Maarten

Re: GRAPPIG

Ongelezen bericht door Maarten »

Jeanette, Ik wilde eerst niet reageren.. totdat ik mijn naam zag staan.
wat bedoel je met luister niet naar een Maarten of een Revo?? Ik kan niet voor Revo spreken maar natuurlijk wel voor mijzelf. Kun jij mij één posting van mijzelf aanwijzen waarin ik mensen, zonder dat ze daar zelf om vragen, vertel wat ze moeten doen? Ik vraag niemand om naar mij te luisteren. Wat ik wel doe is mijn mening verkondigen. Jij zegt dat ik die niet geef. Ik denk dat je je daarin vergist. Ik zal voor de volledigheid nog maar eens een menng geven: "Je spreekt jezelf tegen". Je roept namelijk mensen op om zelf te beslissen maar mensen mogen niet ingaan op het Dexia-aanbod en ze mogen ook niet verlengen. Oh ja, ze mogen ook niet betalen. Wat blijft er eigenlijk nog over om te beslissen? Over manipulatie gesproken. Ken jij van iedere lezer van dit forum de persoonlijke situatie dan? Ben jij bereid mensen te ondersteunen als de financiële consequenties anders uit pakken dan door jou ingeschat?
Nee dus. En dat is nu juist de reden waarom ik de mensen niet ga zitten te vertellen wat ze moeten doen.

take it or leave it,

thanks for nothing,

groet Maarten

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Jeanette,

Ik ga er even vanuit dat u niet volledig op de hoogte bent van de "waarde" die postings van o.a. Maarten op dit forum heeft geplaatst.
Zijn postings bevatten zeer waardevolle en concrete informatie en hebben al vele fouten in lease constuctie en hoe deze aan de man gebracht werden aan het licht gebracht alvorens SLV ea deze in de praktijk brachten.
Ik ben het daarom absoluut niet met uw stelling eens en vele met mij.

Mvg Pieter

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Geheel mee eens.

Stom onderwerp trouwens.

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

Jeanette,
Als je mij nu als voorbeeld had genomen als zijnde iemand die weinig inhoudelijks toevoegt aan dit forum, dan had ik daar mee kunnen leven. Dat klopt namelijk, ik reageer meenstal vanuit emotie, met een lach en een traan en soms ontzettend kwaad.
Maar dat je Maarten in een verkeerd daglicht probeert te zetten vind ik ronduit hufterig.
Als er 1 iemand is die ter zake doende vele gedupeerden voorziet van antwoorden is hij het wel.
Dus sodemieter aub direkt op.
Nu stop ik want ik maakt me alweer kwaad.

mvg
Leen

dupo

Ongelezen bericht door dupo »

oh, oh, we mogen niet uit de bol gaan met onze vakantieplannen, we moeten afgehaakte terugkomers troosten, we mogen niet anoniem, we gaan weer op de vrouw/man spelen

mogen we alsjeblieft af en toe even onzin posten?
er valt niks nieuws meer te melden de laatste tijd, toch?

leeft ons blokhoofd nog?

maarten, blijf erbij, je bent een van de weinigen die mij, anoniem en wel, steeds weer op een denkspoor hebt gezet en daar ben ik blij om

paula, neem je pilletje met minimaal 100% humor en kom ooit eens met iets zinvols op inhoudelijk gebied ipv dat eeuwige gehuilebalk

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Jeanette,
Ga lekker in de regen lopen. Krijg je misschien weer frisse gedachten. Juist de postings van Maarten hebben grote waarde!
rob v.d.

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

rob.v.d,de crocusbloemen komen er bijna aan.vrgr.andre de croos

Jeanette

Ongelezen bericht door Jeanette »

hahahahahahahahahahah, paula en humor hahahahahahahahahha
ja het is wel een huilebak

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Nou Jeannette, zeg het maar, onder welke naam ken ik jou ook...?

Zusje

Ongelezen bericht door Zusje »

Bas-Arie ?

Gesloten