| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] groenbeleging
-
gedupeerde
groenbeleging
Gisteravond op netwerk een uitzending over mensen die een contract hebben afgesloten in groenbeleging. Ook dit bleek een leasecontract te zijn waarin mensen vals zijn voorgelicht. Er was een gedupeerde aan het woord die van zijn contracten was afgekomen. Ook was er een woordvoerder van geld en consumentzaken die zei dat deze contracten vernietigd konden worden. Wat is het verschil tussen deze contracten en onze van legio. Wie weet hier meer van?????
Re: groenbeleging
Ik heb het ook gezien. Het ging hier niet om lease contracten. De mensen hadden geen geld en hebben moeten lenen om geld in te kunnen leggen. Dat ging via de IDM bank en ze hebben daar ook voor getekend.
Die lening staat dus los van de aandelen die ze gekocht hadden. Omdat een en ander natuurlijk weer heel sneaky in elkaar zat heeft deze man zich eruit kunnen wurmen.
Een lening aangaan op die manier had met colportage te maken en dat is verboden. Het fijne weet ik er niet meer van, ik zat met griep voor de tv en heb het niet allemaal even goed meegekregen.
Maar helaas heeft deze constructie niets met onze "geweldige" aandelenlease te maken.
Eergisteren weer een aanmaning gekregen met de waarschuwing dat ze het uit handen gaan geven aan het incassobureau. Ik kan dus geen abonnement voor een mobiele tel. afsluiten en ook geen krediet meer opnemen want ik word ook gemeld bij BKR. Nou, met die gallige lening van Dexia was dat toch al niet mogelijk en een tel. heb ik al. Zo, daar word ik bang van, maar niet heus.
Annet
Die lening staat dus los van de aandelen die ze gekocht hadden. Omdat een en ander natuurlijk weer heel sneaky in elkaar zat heeft deze man zich eruit kunnen wurmen.
Een lening aangaan op die manier had met colportage te maken en dat is verboden. Het fijne weet ik er niet meer van, ik zat met griep voor de tv en heb het niet allemaal even goed meegekregen.
Maar helaas heeft deze constructie niets met onze "geweldige" aandelenlease te maken.
Eergisteren weer een aanmaning gekregen met de waarschuwing dat ze het uit handen gaan geven aan het incassobureau. Ik kan dus geen abonnement voor een mobiele tel. afsluiten en ook geen krediet meer opnemen want ik word ook gemeld bij BKR. Nou, met die gallige lening van Dexia was dat toch al niet mogelijk en een tel. heb ik al. Zo, daar word ik bang van, maar niet heus.
Annet