LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] groep BRABANT

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hphjansen

groep BRABANT

Ongelezen bericht door hphjansen »

wordt PAYBACK misschien uitbetaald door de op de site genoemde advocaten ??

Zouden de vertegenwoordigers ook nog wat vangen ???

Ik vind het nogal verbazingwekkend dat er geen HARDE prijsafspraken zijn gemaakt. Behalve dan uiteraard de groep BRABANT. Zij schijnen voor 500 EURO eerste rang te zitten.

p.s. hoezoe trouwens onafhankelijke RECHTER ??
(hebben jullie alle nevenfuncties van mevr. de Gr. al onderzocht ?)

Pikant

Re: groep BRABANT

Ongelezen bericht door Pikant »

Wat ben jij een dom figuur zeg ik doe niet de groeten aan....... ga kikkers vangen maf

hphjansen

pikant is duidelijk GEPIKEERD ???

vraagstelling lijkt me nogal duidelijk.

Pikant

Ach sluit gewoon een nieuw contract af bij Dexia want verstand heb je blijkbaar niet :D :shock:

JH

Ongelezen bericht door JH »

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=638

Kijk hier eens jansen. Hoezo gebruikt pb dit forum niet als reclamemedium ?
Ook wel eens gedacht aan de vereniging van croosjes ? :wink:
www.schadeloos-stelling.nl

Pikant

JH kun jij werkelijk niets anders dan hatelijk zijn ? Heb je zelf weleens wat gepresteerd in je leven dan dag en nacht aanwezig te zijn op dit forum en sarcastisch commentaar geven.

Heb jij geen geweten. Of wist je het niet wat is de fun om Payback en alle andere gedupeerden constant te kwetsen, geeft jou dat een kick of wat anders ??

JH

jij bent in elk geval geen gedupeerde, pikant :wink: . Ik vind het alleen onterecht dat er hier sluikreclame plaatsvind terwijl er vele andere initiiatieven en alternatieven zijn. Een ieder heeft de vrijheid om te kiezen wat de beste oplossing is. Door deze verkapte reclameuiting maakt pb zich helaas ook schuldig aan hetgeen zij de financiele instellingen verwijten: misleiding
Kennis maakt macht maar daar moet wel zorgvuldig mee worden omgegaan :!:
Laatst gewijzigd door JH op 18 aug 2004 22:21, 3 keer totaal gewijzigd.

Pikant

Als dit jouw enige bijdrage is om vrijwilligers constant voor aap te zetten en Croosjes constant beschuldigt dan lijkt het mij dat jouw tijd is gekomen om afscheid te nemen van dit forum.

Get a life en ga iets nuttigs doen.

JH

Er wordt niemand voor aap gezet, integendeel ik geef alleen een link naar de belangrijke topics en links en naar de site van croosjes. Goed lezen pikant gansje, datheb je toch wel geleerd in je rechtenstudie :wink:
B T W jij zou met je rechtenstudie wellicht een bijdrage kunnen leveren aan het leed van de gedupeerden nu je toch al binnen bent zoals je eerder vermeldde :wink: :idea:
Laatst gewijzigd door JH op 18 aug 2004 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Pikant

Meer dan jij ooit zal leren in je leven doornroosje :wink:

Wat wil je weten....JH ik lees net dat jezelf geen gedupeerde bent. Wie zakt er door het ijs.
Laatst gewijzigd door Pikant op 18 aug 2004 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Geachte Pikant,

JH is zo van karakter, zo zit 't ventje in elkaar!! Niets aan te doen. JH ik reageer slechts op Pikant en verwacht dan ook geen comentaar Uwerzijds!!!

Vr gr voor Pikant

Pluutje

Pikant

Dank je wel pluutje jij ook groetjes :wink:

JH

Ik val al een beetje in het oudere segment en heb de buit al een paar jaar binnen hoor JH ik kan me best wat leuke dingen permitteren

pikant je was toch die gesjeesde student. Daarom ben JIJ dus geen gedupeerde als je de buit al lang binnen hebt :roll:

[/quote]jij bent in elk geval geen gedupeerde, steelant

Pikant

JH dat heb ik nooit beweerd dat ik een gedupeerde ben maar jij ook niet dat heb je zelf geschreven, doornroosje, lees je 1100 berichtjes er maar op na.

JH

ik heb ook nooit beweerd dat ik direct gedupeerd ben. Maar dat neemt niet weg dat ik wel indirect betrokken ben. Ik heb niets met aandelenlease en ik wil er ook nooit wat mee te maken hebben.
Alhoewel, mijn pensioenvoorziening moet ik eens belichten.
Maar een helpende hand bieden kan wel eens noodzakelijk zijn. En dan zul je de afweging moeten maken wat het beste is in een bepaalde situatie, betalen met de optie tot terugvorderen maar wel met doorgaan met leven zoals het is of niet betalen en steeds maar in angst zitten om deurwaarders etc.
Dus niet zo verwonderlijk dat jij en ik op dit forum er genuanceerder tegen aan kijken.

Ik hoop echt dat er snel een einde komt aan deze onzekerheid, maar zoals ik al eerder schreef al zou dexia verliezen dan wordt het een phyrrus overwinning voor de gedupeerden want de vogel is helaas gevlogen of het zal met de mantel der liefde worden bedekt mede omdat wellicht de hele financiele markt onder druk komt. :cry:

hphjansen

Pikant

ik vind dat je wat duidelijker moet zijn. Dus niet alleen roepen dat iemand DOM is, maar vooral met redenen omkleden (motiveren). Of klinkt dat te ingewikkeld voor je ?

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het niveau van het forum flink is gedaald sinds de aanwezigheid van een aantal notoire vervuilers zoals PIKANT, Brabantse schreeuwlelijk, de winnaar van het nationaal dictee T. v. A. te E. en vele anderen. Het verbaast me overigens niets. Toen ik bij een van de bijeenkomsten op een advocatenkantoor was heb ik nog nooit zo'n stelletje mafkezen bij elkaar gezien. Het meest droevige was nog wel de WOORDVOERDER.

groetjes,
HPHJANSEN

p.s dit was voorlopig mijn laatste bijdrage want ik ga 6 weken op vakantie.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Beste HPHJansen: kom terug op aarde. Mail Ton, kan hij je mijn e-mail adres geven, mag je ook tegen mij spuien wat je van alles vind. Kan ik je eerlijk antwoord geven en kunnen we een manier vinden om iedereen tevreden te stellen misschien. Maar dit is niet de manier.
Hoop dat je een fijne vakantie hebt en een beetje tot jezelf kunt komen!

Gesloten