| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] h.c
-
jord
h.c
hallo,kan iemand mij raad geven?
ik moet nog 7 jaar lang aan dexia betalen [maandtermijnen]
maar dat kan ik niet opbrengen.
wat kan ik het beste doen,ik denk zelf dat ik moet gaan voor de h.c,maar dan moet ik eerst het aanbod accepteren,en verspeel ik mijn rechten,maar ik kan de maandbedragen met geen mogelijkheid opbrengen,ik kom zeker in aanmerking voor de h.c ik heb gehoord dat ik er dan in 3 jaar vanaf kan zijn
dan kost het me toch minder als dat ik nog 7 jaar moet betalen? ik ben geen eega geval wie zou er in mijn positie kiezen voor de hardheidsclousule of heeft goede raad
het water staat me aan de lippen en ik heb geen spaargeld
groeten:jord
ik moet nog 7 jaar lang aan dexia betalen [maandtermijnen]
maar dat kan ik niet opbrengen.
wat kan ik het beste doen,ik denk zelf dat ik moet gaan voor de h.c,maar dan moet ik eerst het aanbod accepteren,en verspeel ik mijn rechten,maar ik kan de maandbedragen met geen mogelijkheid opbrengen,ik kom zeker in aanmerking voor de h.c ik heb gehoord dat ik er dan in 3 jaar vanaf kan zijn
dan kost het me toch minder als dat ik nog 7 jaar moet betalen? ik ben geen eega geval wie zou er in mijn positie kiezen voor de hardheidsclousule of heeft goede raad
het water staat me aan de lippen en ik heb geen spaargeld
groeten:jord
-
rob v.d.
Re: h.c
Ik denk dat je dan geen andere keus hebt dan de hardheidsclausule, hoe jammer het ook is dat je dan je rechten verspeelt t.a.v. juridische procedures. Maar ik zou me tevoren wel goed pogen te vergewissen of je inderdaad in aanmerking komt voor de hardheidsclausule, en je nog niet vastleggen. Als het mogelijk is, eerst een toezegging en dan pas tekenen!
-
Piet
Hallo Jord,
Waarom zou je wel in aanmerking komen voor de hardheids clausule en niet voor schuldsanering via de gemeente?
Wat voor soort contract heb je?
Zo heb ik nog meer vragen.
Mail een aantal gegevens naar me en ik zal proberen wat advies te geven.
Op het forum zijn er mensen die te makkelijk zeggen, ga maar accoord met het dexia aanbod.
Voor mij is dit het laatste om te doen!!
Jord, mail me en we komen er uit
Groeten,
Piet
Waarom zou je wel in aanmerking komen voor de hardheids clausule en niet voor schuldsanering via de gemeente?
Wat voor soort contract heb je?
Zo heb ik nog meer vragen.
Mail een aantal gegevens naar me en ik zal proberen wat advies te geven.
Op het forum zijn er mensen die te makkelijk zeggen, ga maar accoord met het dexia aanbod.
Voor mij is dit het laatste om te doen!!
Jord, mail me en we komen er uit
Groeten,
Piet
-
Harry
Jord,ik zou in ieder geval niet betalen,ook geen termijnen meer, contract breuk of niet. We moeten Dexia een proefproces ontlokken alleen dan weten we met z'n allen hoe we er voorstaan.DUS EEN VERZOEK AAN ALLEN,NIET BETALEN.
Lok een proefproces uit,we steunen elkaar ook bij de rechtbank.De publieke tribune zal te klein zijn. mvg, Harry
Lok een proefproces uit,we steunen elkaar ook bij de rechtbank.De publieke tribune zal te klein zijn. mvg, Harry