| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hallo Redactie: Waarom worden zeer beledigende berichten nie
-
L. Blok
Hallo Redactie: Waarom worden zeer beledigende berichten nie
Readctie,
Onder "WAO en legio" staan twee zeer beledigende berichten. Waarom worden deze niet verwijderd?? Waneer gaat men bij Radar nu eindelijk eens iets doen om te voorkomen dat dit gedonder eindelijk eens binnen de perken wordt gehouden?? Als betrokkene heeft Radar toch ook een maatschappelijke verantwoording en waarom loopt het dan toch weer steeds zo uit de hand. Vele mensen hebben verzocht om hier nu eens wat aan te doen maar zoals u ziet moeten de bezoekers jullie attenderen op deze berichten.
Onder "WAO en legio" staan twee zeer beledigende berichten. Waarom worden deze niet verwijderd?? Waneer gaat men bij Radar nu eindelijk eens iets doen om te voorkomen dat dit gedonder eindelijk eens binnen de perken wordt gehouden?? Als betrokkene heeft Radar toch ook een maatschappelijke verantwoording en waarom loopt het dan toch weer steeds zo uit de hand. Vele mensen hebben verzocht om hier nu eens wat aan te doen maar zoals u ziet moeten de bezoekers jullie attenderen op deze berichten.
-
pluto
Re: Hallo Redactie: Waarom worden zeer beledigende berichten nie
Ik heb inderdaad 2 zeer beledigende berichten gelezen. Graag zo spoedig mogelijk verwijderen. De schrijver is ene L. Blok.
Het gaat om o.a. onderstaande berichten:
citaat 1: Hier hebben we weer zo'n flinke jongen. Wim heet hij. Laf en laag bij de grond!!!
Citaat 2:
Sylans,
Ik vind dat jij een zeer onbeschofte vraag stelt en ik vraag mij ook af wat jij hier op dit forum zoekt. Ik durf er alles om te verwedden dat jij geen gedupeerde van deze producten bent. Doe een hoop mensen een plezier en verdwijn gewoon van dit forum met je arrogante meningen en je inconsequente vragen.
Het gaat om o.a. onderstaande berichten:
citaat 1: Hier hebben we weer zo'n flinke jongen. Wim heet hij. Laf en laag bij de grond!!!
Citaat 2:
Sylans,
Ik vind dat jij een zeer onbeschofte vraag stelt en ik vraag mij ook af wat jij hier op dit forum zoekt. Ik durf er alles om te verwedden dat jij geen gedupeerde van deze producten bent. Doe een hoop mensen een plezier en verdwijn gewoon van dit forum met je arrogante meningen en je inconsequente vragen.
-
Micky Mouse
Goofy, oh sorry Pluto bedoel ik.
Ga lekker op het forum van de Donald Duck zitten mekkeren. Dat is tenminste van jou niveau!
Ga lekker op het forum van de Donald Duck zitten mekkeren. Dat is tenminste van jou niveau!
-
simon
Kunnen Sylans en Meisje de toegang ,via generated, tot dit forum ontzegd worden. Alles kraken ze.
Simon.
Simon.
-
sylans
Ik sluit mij hierbij aan. Die Blok moet direct gebanned worden. Hij beledigt mensen, stelt dat email adressen niet deugen etc., en biedt nooit zijn excuses aan.
Blok is een nepfiguur die geld verdiend via payback.
Daar hebben ze al duizend leden a 40 euro ofwel 40.000 euro.
Wat doen ze?
Ik weet het niet.
Beetje holistisch gezwets over nieuwe kansen.
Blok is een nepfiguur die geld verdiend via payback.
Daar hebben ze al duizend leden a 40 euro ofwel 40.000 euro.
Wat doen ze?
Ik weet het niet.
Beetje holistisch gezwets over nieuwe kansen.
-
toet
Sylans.Dat jij zo tegen mensen te keer mag gaan van de koran.toet
-
sylans
De koran zegt dat je kwaad met kwaad moet vergelden.
Doe goed en zie niet om, dat zegt *****. Hij was een wijs man.
Doe goed en zie niet om, dat zegt *****. Hij was een wijs man.
-
toet
In de bijbel staat dat je geen kwaad met kwaad moet vergelden.En het woord holistisch waarom je dat gebruikt dat is me helemaal onduidelijk.Een beetje gesnoven toet
-
Luc
sylans, je bent een trut van troje.
-
Nowan
Waar maak je je druk om......Je werkt zelf dingen in de hand. Iets wat je gaat doen waarvan je weet dat het niet goed is, zal je ter zijner tijd terug op je bord kunnen verwachten. Vroeg of .....laat!
-
sylans
holistisch: lees de prietpraat van Weber op zijn homepage maar eens. Druk op die afbeelding en daar verschijnt zijn retoriek.
-
toet
Ik heb die van jou gelezen.Hanse panse kevertje.Niet erg fris toet
-
Henry
sylans je bent te lief voor dit forum ga je contracten uit laten betalen en verdwijn snel van dit forum want jouw commentaar raakt kant nog wal.
Henry
Henry
-
rob v.d.
Wat zijn we weer lekker bezig .......
-
Hans1
De spanning stijgt..........
Forza Utreg :-)
Forza Utreg :-)
-
kim
kan iedereen zich het ONDERWERP van deze topic nog herrinneren?!!!? Jemig.......
REACTIE vraagt om REACTIE,...schijnt menselijk te zijn, maar laat jezelf toch niet zo op de kast jagen. Heb ik ook afgeleerd.....Toch zonde van je tijd dat gebekvecht?!!!!
xx
REACTIE vraagt om REACTIE,...schijnt menselijk te zijn, maar laat jezelf toch niet zo op de kast jagen. Heb ik ook afgeleerd.....Toch zonde van je tijd dat gebekvecht?!!!!
xx
-
Sander Bianca
Zeker weten Kim!!!!!
Groet,
Sander
Groet,
Sander