LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hardheidclausules!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Hardheidclausules!!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Wie heeft er meer info over het invullen van hardheidclausules en waarom je geen uitslag krijgt over de beslissing daarvan?

Karin

Re: Hardheidclausules!!!!!

Ongelezen bericht door Karin »

Gast,

Die hardheidsclausules van Dexia dienen twee doelen:

ten eerste: tegenover de pers kan de heer Bruneel verklaren dat Dexia de gedupeerden toch tegemoet komt

ten tweede:
door de hardheidsclausule aan te vragen zie je op voorhand middels jouw handtekening af van verder juridische stappen. De kans is groot dat je die hardheidsclausule helemaal niet toegewezen krijgt, maar Dexia heeft dan wel één lastpak minder!

Jouw vraag over het wel of niet krijgen van een uitslag: de administratie van Dexia is nogal gammel; andere zaken, zoals incasso's enz. zijn belangrijker.

Groet,
Karin

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Nooit doen, die hardheidsclausule.

En alles terug eisen.

Sjakie

Ongelezen bericht door Sjakie »

Daar kan ik hetvolgende over melden:

Op 18 mei hadden zij al mijn stukken plus ongeveer 130 fotokopieen ontvangen.
In september kreeg ik, na vele telefoontjes, een briefje van 2 regels thuis. Ik was afgewezen en het beroep op de hardheidsclausule was slecht enmalig. Beroep of protest onmogelijk en mocht mijn fiancieele situatie bv verslechteren dan is een nieuw beroe onmogelijk.

realist

Ongelezen bericht door realist »

Wat een tuig, eerst zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen van mensen die afzien van juridische stappen en vervolgens hun "tegemoetkoming" intrekken?????
Dit kan toch niet?
Vanaf het begin heb ik het aanbod gezien als een kado dat je pas mocht uitpakken nadat je getekend heb, nu blijkt dus dat Dexia het kadoo al weer terug neemt voordat je het geopend heb, maar ze heben wel je handtekening dat je niet naar d erechter zal stappen.
Ongelooflijk.

Waarom komt dit niet in de krant of in een intervieuw naar voren met die ... van Bruneel?

JH

Ongelezen bericht door JH »

van dexia kan je nu eenmaal alles verwachten ! Op slinkse wijze via een zg spaarmogelijkheid mensen bewegen om te beleggen in aandelen zonder er duidelijk bij te zeggen dat het een lening betreft.
Een bekend gezegde luidt wie goed doet goed ontmoet, zo moet dirkie ook gedacht hebben, en hij kan naar de media toe zeggen hoe sociaal en humaan hij wel is geweest maar niet heus.

Gesloten