LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hardheids clousule

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
annet

hardheids clousule

Ongelezen bericht door annet »

is er imand die al gebruik heeft gemaakt van die hardheids clousule,of weten er meer van hoe dat in zijn werking gaat,ook wil ik graag weten als men contracten als sluit en later een parner vindt en gaat trouwen kan die dan ook verantwoordelijk gesteld worden voor de ontstane schuld?

nes

Re: hardheids clousule

Ongelezen bericht door nes »

annet - zou ik ook heel graag willen weten, ben ook recentelijk getrouwd en zou willen weten in hoeverre mijn echtgenoot verantwoordelijk gesteld kan worden.

Penarie

Ongelezen bericht door Penarie »

Stel deze vraag eens op het advocatenprikbord. www.advocaten.pagina.nl en dan naar: Vragen over rechtshulp

R.Schuit

Ongelezen bericht door R.Schuit »

Dat hangt er vanaf of je op huwlijkse voorwaarden trouwt of in gemeenschap van goederen.
Bij huwlijkse voorwaarden kan je alles op een naam zetten bij de notaris en de schulden eventueel op de ander zodat er bij een eventueel falliesement niet alles kan en mag worden verkocht.
Bij gemeenschap van goederen is alles van de een ook van de ander, zowel schulden als baten.

Gesloten