| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] heb de aandelen zelf gekocht
-
gedupeerde
heb de aandelen zelf gekocht
ik heb de aandelen zelf gekocht, omdat ik eindelijk rust wil heben, heb geen gebruik gemaakt van het aanbod.
Ik heb allen een vraag, moet ik alsnog een brief sturen waarin ik vermeld dat ik de aandelen heb overgenomen, met behoud van rechten, want ik ben wel aangesloten bij stichting leaseverleis en egalease?
ik heb al diverse e-mail gestuurd naar slv en egalease, maar ik krijg geen respons.
bij voorbaat dank,
Ik heb allen een vraag, moet ik alsnog een brief sturen waarin ik vermeld dat ik de aandelen heb overgenomen, met behoud van rechten, want ik ben wel aangesloten bij stichting leaseverleis en egalease?
ik heb al diverse e-mail gestuurd naar slv en egalease, maar ik krijg geen respons.
bij voorbaat dank,
-
raymond
Re: heb de aandelen zelf gekocht
Ik heb ze ook zelf gekocht. Je hoeft niemand iets mede te delen volgens mij. Indien SLV de rechtzaak wint dan moet Dexia de restschuld terugbetalen aan diegenen die reeds betaald hebben, voor ons maakt dat dus niks uit. Indien Dexia ook aan allen de rente moet terugbetalen, dan profiteren we hier wel van omdat we niet zijn ingegaan op het aanbod van Dexia.
-
Gast
Nou ik zou zeggen fijn al jullie zorgen voorbij en met grote spoed wegwezen van dit forum. I.p.v. de boel te verzieken.
-
raymond
Ik heb dat bedrag betaald dat zij destijds ook hebben betaald om het aandelenpakket te kopen. Op dit moment is dat pakket dus nog maar de helft waard, ik heb nu dus ook verlies. Ik hoop alleen dat de koersen in de komende jaren zullen stijgen en het verlies daarom wellicht wordt omgezet in winst...... Ik heb hiervoor wel 12000 euro moeten dokken!!!!
groetjes,
Raymond
Dus die opmerking van die dildo dat mijn problemen zijn opgelost is dus ook niet helemaal waar, ik had die 12000 ook niet in een sok zitten.
groetjes,
Raymond
Dus die opmerking van die dildo dat mijn problemen zijn opgelost is dus ook niet helemaal waar, ik had die 12000 ook niet in een sok zitten.
-
Wim
Kun je ze ook op je eigen effectenrekening zetten zodat je helemaal af bent van Dexia en worden er ook nog extra onkosten berekend?
(zo niet dan is dat dus voordeliger dan ze verkopen en zelf de aandelen kopen)
(zo niet dan is dat dus voordeliger dan ze verkopen en zelf de aandelen kopen)
-
kees1
om welk product gaat het korting koda of winst verdubbelaar of iets anders
-
raymond
wim,
Ik heb alle aandelen overgekocht van de winstverdriedubbelaar (de vraag van een andere gast), ik moest hiervoor de 12000 euro betalen wat zij in 1999 ook betaald hadden. De waarde is nu de helft. Ik heb ze nu wel op een eigen effectenrekening, geen enkele kosten heeft Dexia hiervoor in rekening gebracht. Nu maar afwachten tot de waardes weer gaan stijgen... ik heb ondertussen wel al dividend ontvangen van ABN...
groetjes,
Raymond
Ik heb alle aandelen overgekocht van de winstverdriedubbelaar (de vraag van een andere gast), ik moest hiervoor de 12000 euro betalen wat zij in 1999 ook betaald hadden. De waarde is nu de helft. Ik heb ze nu wel op een eigen effectenrekening, geen enkele kosten heeft Dexia hiervoor in rekening gebracht. Nu maar afwachten tot de waardes weer gaan stijgen... ik heb ondertussen wel al dividend ontvangen van ABN...
groetjes,
Raymond
Met een beetje mazzel verdien je een flink deel van de gederfde rente van het aankoopbedrag terug aan dividenten.
(als je geld hebt moeten lenen is het een ander verhaal natuurlijk)
(als je geld hebt moeten lenen is het een ander verhaal natuurlijk)
Dan moeten er wel heel riante dividenden uitgekeerd worden!