LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaring met Huisadvocaten.nl

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Optimist

Heeft iemand ervaring met Huisadvocaten.nl

Ongelezen bericht door Optimist »

Het advocatenkantoor huisadvokaten biedt Dexia gedupeerden tegen een alleszins redelijk tarief eventuele juridische bijstand. Heeft iemand ervaringen met dit kantoor?http://www.huisadvocaten.nl

mali

Re: Heeft iemand ervaring met Huisadvocaten.nl

Ongelezen bericht door mali »

Huisadvocaten is niet één kantoor maar een samenwerkingsverband van verschillende advocatenkatoren. Net zoals Best Western een samenwerkingsverband van hotels is, en niet een keten zoals Van der Valk.
Over het algemeen goed bekend staande kantoren. Ze doen ook gewoon andere zaken: echtscheidingen, vreemdelingenrecht, strafrecht etc. zoals alle advocatenkantoren dat doen. Aleen sommige gewone advocatenkantoren hebben geen verstand van bank- en effectenrecht.
Het voordeel van een "huisadvocaat" is dat er altijd wel een in de buurt is.
Er zullen ongetwijfeld goede en minder goede zijn, en ze zullen uiteenlopende mate van ervaring hebben. Vraag een intake-gesprek aan en vraag zelf naar de ervaringen van het specifieke kantoor. Daarna kun je beslissen of je met hen door wilt gaan.

JS

Ongelezen bericht door JS »

Heb op 29 juli j.l. hun (Huisadvocaten)on-line formulier ingevuld maar tot nu toe nog niets vernomen. Zodra ik iets hoor laat ik het weten.
mvg JS
Laatst gewijzigd door JS op 03 aug 2004 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Dat zg redelijke tarief van die huisadvocaten zal in de praktijk net zo duur worden. Ik spreek uit ervaring, (niet als aandelenleasegedupeerde maar anders) Welgemeend advies; reageer nooit op dit soort aanbiedingen, maar orienteer je bij advocaten in je woonplaats of directe omgevind.

Gesloten