Heeft PAYBACK ook een website?
Ik wil graag eerst wat meer informatie over vereniging PAYBACK zien alvorens mij eventueel aan te melden.
Yvonne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft PAYBACK ook een website?
Re: Heeft PAYBACK ook een website?
Jazeker Yvonne,
op de site www.payback.nl vind je 2x zoveel tips als op de site van Leaseverlies. Wanneer ze 1.000 aanmeldingen hebben kunnen ze beginnen met de gerechtelijke procedures. Ze zeggen genoeg informatie, bewijzen etc. te hebben om Spaar Select en Spaar Beleg juridisch aan te pakken.
Ik heb me onlangs ook aangemeld.
Wanneer ze 1.000 leden hebben vragen ze 40 euro bijdrage, dus ongeveer vergelijkbaar als SLV.
Maar SLV heeft in een half jaar niks voor elkaar gekregen ik persoonlijk geef payback meer kans.
Dus mijn tip is:aanmelden bij PAYBACK.
Baat het niet dan schaadt het niet; aldus mijn redenatie,
m.v.g. Ruud
op de site www.payback.nl vind je 2x zoveel tips als op de site van Leaseverlies. Wanneer ze 1.000 aanmeldingen hebben kunnen ze beginnen met de gerechtelijke procedures. Ze zeggen genoeg informatie, bewijzen etc. te hebben om Spaar Select en Spaar Beleg juridisch aan te pakken.
Ik heb me onlangs ook aangemeld.
Wanneer ze 1.000 leden hebben vragen ze 40 euro bijdrage, dus ongeveer vergelijkbaar als SLV.
Maar SLV heeft in een half jaar niks voor elkaar gekregen ik persoonlijk geef payback meer kans.
Dus mijn tip is:aanmelden bij PAYBACK.
Baat het niet dan schaadt het niet; aldus mijn redenatie,
m.v.g. Ruud
Re: Heeft PAYBACK ook een website?
Beste Ruud,
Zoals je op het forum kunt lezen heb ik me aangemeld bij PAYBACK als vrijwilliger om actief mee te werken aan oplossingen.
Is dat ook iets voor jouw?
Aan je posting te zien heb veel motivatie.
Mvg Pieter
Zoals je op het forum kunt lezen heb ik me aangemeld bij PAYBACK als vrijwilliger om actief mee te werken aan oplossingen.
Is dat ook iets voor jouw?
Aan je posting te zien heb veel motivatie.
Mvg Pieter