geplaatst door L. Blok op 30-03-2003 om 17:19
Beste Sja,
Als je naar m'n home page ga door op onderstaande link (blauw) te klikken zie je een aantal belangrijke Topic's staan. Als je nu klikt op "Topic 7" "betalen of niet, enige info" dan worden er enkele suggestie's aan de hand gedaan.
Hopelijk heb je hier wat aan.
De link is:
http://home.hccnet.nl/l.blok
m.v.g. L. Blok
------------
Meneer Blok,
Wat u op uw site heeft gezet aan belangrijke topics is ideaal. Ik raad een ieder aan uw site te bezoeken en er voordeel mee te doen doen.
vr.gr. rob v.d.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] heel handig ...
-
L. Blok
Re: heel handig ...
Als iedereen nu eens een belangrijke topic opgeeft dan kunnen er meer geplaatst worden en dan hoef ik niet zo te zoeken! !
-
Margreet
Re: heel handig ...
hoi,
ik heb veel gehad aan de topic 'hoe nu verder' van Hennie. Daarin staat een goede brief van Agnes. Delen uit deze brief heb ik gecombineerd met een brief van eegalease, zaterdag de 30e maart is de brief verstuurd naar Dexia. Agnes, nog bedankt!
Groet, Margreet
ik heb veel gehad aan de topic 'hoe nu verder' van Hennie. Daarin staat een goede brief van Agnes. Delen uit deze brief heb ik gecombineerd met een brief van eegalease, zaterdag de 30e maart is de brief verstuurd naar Dexia. Agnes, nog bedankt!
Groet, Margreet