LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heer Blok, heb je een collega uitgenodigd?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

Heer Blok, heb je een collega uitgenodigd?

Ongelezen bericht door Jean »

Ik lees zoujuist dat een collega op bezoek moet naar een familie L. Blok.......afspraakje gemaakt?

L. Blok

Re: Heer Blok, heb je een collega uitgenodigd?

Ongelezen bericht door L. Blok »

Nou Jean, je hebt wat dat betreft een grote fantasie en een
enorm voorstellings vermogen.
Maar nu wat anders; Zal ik jouw baas eens een e-mail zenden
dat jij zeer discrete informatie op dit forum plaatst. Kan
ik gelijk vertellen van jouw schrijven onder de naam Bobo en
de immorele manier waarop jij zaken doet en de waarschuwing
van de Redactie van Radar over jouw vreemde manier van voor-
lichten! ! !

Jean

Kun je gerust doen...geen problemen mee hoor.
Wie weet ben jij wel degene die mij van de week tot 2 x toe belde om mij te bedreigen. Hoe zou jij het vinden als ik jou aanklaag ivm vermoedens die ik heb! Een bezoekje brengen aan je (door jusititie) met daarbij nog wat publiciteit bij de Tros en andere consumentenprogrammaas?
Wat zou je daar van vinden?

Jij moet gewoon ophouden met reageren op mijn berichten. Jij bent geen God hier en hebt hier niets te bepalen.

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Jean,
Hoe kan dhr. Blok nou niet reageren? Je hebt hem notabene zelf iets gevraagd?!?!?
groet, Maarten

Jean

Ik sprak in het verleden, Maarten Blok Jr.

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Goh, Ik ben ook niet de jongste meer hoor. Biologisch gezien onwaarschijnlijk dat ik de zoon ben van de heer Blok.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Jean, ik vind dit nogal een beschuldiging die jij tegen mij
uit! Ik verlaag mij niet tot zulke praktijken, dat is niet
mijn niveau. Maar je doet maar wat je niet laten kan en je
maakt je maar verder bespottelijk. Het zal mij een zorg zijn!

john

Ongelezen bericht door john »

Jean,
Ga ergens anders mensen lastig lopen vallen. Volgens mij is het een hobby van je.

P.s doe de groeten aan Edwin en Bobo.

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Jean,
Soms zie ik dingen van je waarvan ik denk dat je er verstand van hebt. Dan haal je weer een streek uit en gooi je al je ruiten in. Dan ga je over onderwerpen praten die niets met het forum te maken hebben. Misschien heet ik wel Joop Blok jr.? Gelijkgezindheid is een pré als je zoekt naar een oplossing. Jij brengt oplossingen met hypotheken, oké, is een mogelijkheid als je bereid bent om te betalen en dat bijvoorbeeld 30 jaar wilt doen.De meeste mensen op dit forum zijn zwaar gedupeerd en willen gewoon NIET betalen. Als je de forums regelmatig leest zie je dat er al een paar gedupeerden een jaar de zaken hebben kunnen uitstellen. Begrijp je dan nog steeds niet dat mensen die NIET willen betalen echt niet op jou commerciele activiteiten zitten te wachten? Ik probeer dit alles netjes en beleeft te brengen hoor! Als ik dan toch weer een poging zie om een gedupeerde onderuit te halen en twee berichten verder ontkent dat je zelf de vraag hebt gestelt, hoe slim denk je dat je dan overkomt? Als je nu eens eenmaal per week een bericht instuurt met de tekst "wie wil geholpen worden?", dan blijft dit bericht de hele week op het forum staan. Iedereen die jou hulp wil kan dan daar reageren. Zo laat je de rest met rust en hebt je toch wat je wilt.

Groet,

Joop

Gesloten