LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Huub

Help!!!

Ongelezen bericht door Huub »

Naar aanleiding van de van recente ontwikkelingen omtrent Legio-Lease/Dexia vraag ik uw hulp of raad. Ik zal u proberen in het kort het probleem voor te leggen. In het jaar 2000 werd mijn vrouw telefonisch benaderd door Legio Lease om een Korting Kado aandelen pakket te leasen. Naar lang aandringen en zeuren werd mijn vrouw op slinkse wijze er toe overgehaald om dit pakket te leasen voor een vast bedrag per maand. Welnu op 18 Augustus 2000 ondertekende zei het contract. Door deze handtekening bracht zij een hoop ellende in gang. Zonder na te denken wat de gevolgen vier jaar later zouden zijn. Dit contract dat ik trouwens nooit heb getekend ruste als een tijdbom op ons gezin. Want wat bleek door het financiële problemen in ons gezin konden wij de premie niet meer betalen. Door deze afschuwelijke fout aan onze kant begonnen de problemen pas goed! We werden bedreigd door brieven en via de telefoon tot het moment wat nu is aangebroken dat mijn echtgenote op 31 Maart van dit jaar moet voor gerecht moet komen. Wij zelf hebben het gevoel dat door onze onachtzaamheid compleet in de val zijn gelopen. Volgens mijn vrouw heeft Legio Lease nooit haar verteld wat de risicos waren met het aangaan van dit bloed contract. Nu alles op een fataal einde blijkt af te lopen weten wij niet meer tot wie wij ons moeten wenden. Ik hoop dat u ons raad kan geven wat te doen.

croosjes

Re: Help!!!

Ongelezen bericht door croosjes »

huub.piet van vereniging PAYBACK daar moet je naar vragen en anders www.payback.nl aanclicken en de rest zie je van zelf.vrgr.andre de croos(vereniging schadeloosstelling).

Piet

Re: Help!!!

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Huub,

Ik heb je een mailtje gestuurd.

Groeten,
Piet

Gesloten