LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] help

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
xander

help

Ongelezen bericht door xander »

Ik ben bang. Schuld van 30.000 euro binnen 10 dagen betalen. Ik heb geen geld en ik ben niet op het dexia aanbod ingegaan. Wat nu? Ik zie het echt niet meer zitten.

Rudolf

Re: help

Ongelezen bericht door Rudolf »

Wie nog wel ?

Henk Wester

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Wat nu?
Niet betalen, eerst het proces van de stichting Leaseverlies tegen Dexia afwachten. Ik zou Dexia schrijven dat je eerst het proces afwacht en dat je bovendien niet in staat bent zo'n grote schuld te betalen. Altijd aangetekende brieven versturen.

petra

Ongelezen bericht door petra »

misschien toch teruggaan betalen,want je schuld wordt alleen maar hoger.En dan maar hopen dat de stichtingen winnen (moet je wel lid zijn),dan krijg je over een paar jaar nog wat terug.Maar dan zal Dexia wel failliet zijn. Ik ga na heel veel wikken en wegen ook maar betalen, ik weet het anders ook niet als je schuld steeds hoger wordt kan ik het zeker niet betalen. Ook heb ik geen zin in deurwaarders en al dat andere gezeur.. een ieder geval succes

cheeta

Ongelezen bericht door cheeta »

Mochten de stichtingen "winnen" hoe denk je dan je geld terug te krijgen. Dexia stelt de eisen. Handtekening zetten en van juridische stappen afzien. Ze hebben van ons genoeg geld weggegooid. Wij zijn niet van plan om ook maar iets nog te betalen.
Sterkte allemaal

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Tuurlijk jongens, allemaal betalen. Vooral doen. Stop die witte boorden criminelen nog meer geld toe. Ieder moet het natuurlijk zelf weten, maar van deze jongen komt geen geld meer richting dexia.

Dennis Esser uit Zeist

Ongelezen bericht door Dennis Esser uit Zeist »

Beste Petra en Xander,

Niet zo snel de weg van de zwaksten kiezen. Want als dexia medewerkers hier op dit Forum kijken (en dat doen ze) dan lachen ze zich scheel. En denken zij dat wij toch gaan betalen dus een deurwaarder en/of incasso komt helemaal niet als er geen uitspraak van een rechter is gekomen. Gewoon een protestbrief schrijven dat je niet betaalt en afwacht op een rechterlijke uitspraak. Ik heb zelf ook 1 contract van 24000 euro moeten betalen en dat was op 1 maart. Heb niks betaald want ik heb het ook niet en tot nu nog niks gehoord.

NIET BETALEN.! Kom gewoon 21 Mei dan gooien we het in de groep.

Groeten Dennis

Gesloten