| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] help
-
petra
Re: help
misschien toch teruggaan betalen,want je schuld wordt alleen maar hoger.En dan maar hopen dat de stichtingen winnen (moet je wel lid zijn),dan krijg je over een paar jaar nog wat terug.Maar dan zal Dexia wel failliet zijn. Ik ga na heel veel wikken en wegen ook maar betalen, ik weet het anders ook niet als je schuld steeds hoger wordt kan ik het zeker niet betalen. Ook heb ik geen zin in deurwaarders en al dat andere gezeur.. een ieder geval succes
-
Dennis Esser uit Zeist
Re: help
Beste Petra en Xander,
Niet zo snel de weg van de zwaksten kiezen. Want als dexia medewerkers hier op dit Forum kijken (en dat doen ze) dan lachen ze zich scheel. En denken zij dat wij toch gaan betalen dus een deurwaarder en/of incasso komt helemaal niet als er geen uitspraak van een rechter is gekomen. Gewoon een protestbrief schrijven dat je niet betaalt en afwacht op een rechterlijke uitspraak. Ik heb zelf ook 1 contract van 24000 euro moeten betalen en dat was op 1 maart. Heb niks betaald want ik heb het ook niet en tot nu nog niks gehoord.
NIET BETALEN.! Kom gewoon 21 Mei dan gooien we het in de groep.
Groeten Dennis
Niet zo snel de weg van de zwaksten kiezen. Want als dexia medewerkers hier op dit Forum kijken (en dat doen ze) dan lachen ze zich scheel. En denken zij dat wij toch gaan betalen dus een deurwaarder en/of incasso komt helemaal niet als er geen uitspraak van een rechter is gekomen. Gewoon een protestbrief schrijven dat je niet betaalt en afwacht op een rechterlijke uitspraak. Ik heb zelf ook 1 contract van 24000 euro moeten betalen en dat was op 1 maart. Heb niks betaald want ik heb het ook niet en tot nu nog niks gehoord.
NIET BETALEN.! Kom gewoon 21 Mei dan gooien we het in de groep.
Groeten Dennis