LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP!!!!! Wie kan mij zeggen of hij positief of negatief h

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Romina

HELP!!!!! Wie kan mij zeggen of hij positief of negatief h

Ongelezen bericht door Romina »

Ik wil graag weten of iemand zijn kontrakt in oktober afliep omdat ik moet weten wat dit voor mij inhoudt en of ik alsnog moet betalen!

Ik heb dit jaar geen termijnen overgemaakt omdat ik geen baan heb! Ze Legio Lease hebben het kontrakt zonder mijn toestemming beeindigt en nu moet ik 25.000,-- Euro betalen! Help! dat geld heb ik niet!

Ik ben wanhopig wat nu! Wie kan mij adviseren?

Dank,

Romina

Christa

Re: HELP!!!!! Wie kan mij zeggen of hij positief of negatief h

Ongelezen bericht door Christa »

Nou, doe NIET zoals mij, om met geleend geld van mijn ouders mijn 5500 Euro schuld te betalen, maar stuur ze een aangetekende brief, met daarin onder meer dat je je het niet kan veroorloven, en dat (onder voorbehoud van alle rechten)je begint met 50 euro ofzo in de maand terug te betalen, hebben veel mensen gedaan, en had ik naderhand ook beter kunnen doen, want ik heb zo een vaag voorgevoel dat ik kan fluiten naar mijn spaarcenten....en laat je niet afschrikken doordat ze je dan laten registreren in tiel, want daar staat ieder normaal mens toch al ingeschreven.. ;)

Gesloten