LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] het bedrog van Legio
het bedrog van Legio
Heb enkele maanden geleden al een brief gestuurd naar Legio waarin ik mijn bezwaren over de constructie van de winstverdriedubbelaar heb kenbaar gemaakt en om opheldering heb gevraagd. De opheldering heb ik niet gekregen van Legio wel een onplezierige brief. Deze zal ik naar radar zenden zodat zij in het verder onderzoek kunnen gebruiken. Er is namenlijk een contract tot uibetaling gekomen wat mij ongeveer 1000 euro verlies heeft opgeleverd. Heb nog een contract lopen dit gaat helemaal de verkeerde kant op KPN in het pakket. Nee, niets winst maar dik verlies er gaan veel mensen de boot in maak je bezwaar bekend het helpt ons allemaal, Groet en sterkte Jan van Aert
Re: het bedrog van Legio
Ook ik heb een leaseconstructie van aandelen maar bij de Fortisbank. Deze heet de Beursversneller. Ik leg sinds 1 december 1999 fl. 150,-- per maand in. Bij het afsluiten werd mij gegarandeerd(mondeling ) dat ik in elk geval na vijf jaar mijn inleg terugkreeg. Het ziet er nu naar uit dat ik dat niet krijg en als de beurs zo blijft er per 1.12.2004 fl. 9000,-- in heb gelegd en er niets uit terug krijg en misschien zelfs geld toe moet leggen. Ik heb dit afgesloten bij een adviesgesprek bij de bank over veilig beleggen. Ik wilde wat kleine bedragen beleggen voor als ik over vijf jaar met pensioen ga om wat extraas te hebben. Volgens de folder van de beursversneller komt hetg in 36% van de gevallen voor dat men een dubbele koerswinst bereikt. In 62% van de gevallen een dubbele koerswinst van en een extra uitkering via de Beste start garantie dat is als je in het jaar van afsluiten onder de openingskoers raakt. Dat is bij mij het geval. Bij 0% van de gevallen een uitkering maar geen koerswinst en in "slechts" 2 % van de gevallen geen enkele uitkering. Dus in de afgelopen 16 jaar is slechts 2 % van de klanten op een niet uitgekomen. Ik ben bang dat ik tot die categorie ga behoren en het meest frusterende is dat ik nu nog elke maand fl. 150,-- inleg.
Wie heeft zelfde ervaring met Fortis of is deze contructie wel veilig?
Wie heeft zelfde ervaring met Fortis of is deze contructie wel veilig?
Ook ik heb aandelen lease overeenkomst met legio
genaamd Korting-Kado
Ook ik ben destijds onjuist of tenminste onvolledig geinformeerd.
Mijn geluk is misschien dat degeen die mij destijds deze
aandelenlease-overeenkomst ,,aansmeerde''het achteraf helemaal niet eens is met de werkwijze van legio lease.
Diegeen werkt dan ook niet meer voor deze maatschappij.
Op dit ogenblik verzorgt hij,tot volle tevredenheid,mijn
boekhouding van mijn bedrijf en is tevens bereid om te verklaren dat hij mij destijds onjuiste/onvolledige informatie heeft verstrekt.
Freddy
genaamd Korting-Kado
Ook ik ben destijds onjuist of tenminste onvolledig geinformeerd.
Mijn geluk is misschien dat degeen die mij destijds deze
aandelenlease-overeenkomst ,,aansmeerde''het achteraf helemaal niet eens is met de werkwijze van legio lease.
Diegeen werkt dan ook niet meer voor deze maatschappij.
Op dit ogenblik verzorgt hij,tot volle tevredenheid,mijn
boekhouding van mijn bedrijf en is tevens bereid om te verklaren dat hij mij destijds onjuiste/onvolledige informatie heeft verstrekt.
Freddy
Lekkere vrienden heb je Freddy... Hij verkoopt iets zonder er verstand van te hebben en is nu ook nog bereid te verklaren wat voor stumperd hij is! Sommigen mensen zijn echt GEK!
helemaal mee eens bart :-)
maar volgens mij loopt freddy notenkraker uit zijn nek te zwammen.
gegroet
maar volgens mij loopt freddy notenkraker uit zijn nek te zwammen.
gegroet
Beste Bart en Legiofan(die het met bart eens is.)
Ik vind het leuk dat jullie reageren maar toch eerst even leren lezen.
Ten eerste staat er nergens dat het mijn vriend is.
Ten tweede verkoopt HIJ niks maar is verkoopmedewerker en
ten derde is iemand die zijn fouten toegeeft,in mijn ogen geen stumper maar een kerel die de waarheid onder ogen durft te zien,ook al zijn die niet altijd aangenaam.
Jullie maken nooit fouten???????????????
Ja,inderdaad.Als je niks kan dan kan je ook geen fouten maken.Weltrusten pannekoeken!!!!!!!!!!
Freddy
Ik vind het leuk dat jullie reageren maar toch eerst even leren lezen.
Ten eerste staat er nergens dat het mijn vriend is.
Ten tweede verkoopt HIJ niks maar is verkoopmedewerker en
ten derde is iemand die zijn fouten toegeeft,in mijn ogen geen stumper maar een kerel die de waarheid onder ogen durft te zien,ook al zijn die niet altijd aangenaam.
Jullie maken nooit fouten???????????????
Ja,inderdaad.Als je niks kan dan kan je ook geen fouten maken.Weltrusten pannekoeken!!!!!!!!!!
Freddy
Hee Freddy,
Jij laat je eerst naaien door iemand die niet weet waar die mee bezig is en dan neem je die in dienst? Volgens mij ben jij de pannekoek. Zeker nu blijkt adv een telegraaf artikel dat RADAR zeer fout heeft gehandeld. Ze hebben geen onderzoek gedaan, ze hebben het verslag gebruikt van een stagiar. Lekker handig. Zelfs de erasmus universiteit erkent het niet. Goede tip: Neem alle mensen van radar ook in dienst.
Jij laat je eerst naaien door iemand die niet weet waar die mee bezig is en dan neem je die in dienst? Volgens mij ben jij de pannekoek. Zeker nu blijkt adv een telegraaf artikel dat RADAR zeer fout heeft gehandeld. Ze hebben geen onderzoek gedaan, ze hebben het verslag gebruikt van een stagiar. Lekker handig. Zelfs de erasmus universiteit erkent het niet. Goede tip: Neem alle mensen van radar ook in dienst.
Beste K.v.d.Boom
Jazeker neem ik die in dienst want zoals hij mij naaide
naait hij nu een ander maar dan in mijn opdracht.
Weet je wat dit al opgeleverd heeft??????
Meer dan legio mij kan of kon opleveren.
Zo ben ik er achter gekomen dat hij wel degelijk weet waar hij mee bezig is.
In dit geval wil ik graag de pannekoek zijn.
Een gevulde pannekoek dan wel te verstaan.
Ik ben dan ook niet iemand die met Legio in zijn maag zit.
Legio heeft mij tot nu toe nog geen 500 euro gekost en meer gaat het mij ook niet kosten(Poeh poeh,ik lig er wakker van)
Ik vind het gewoon leuk om te proberen er onderuit te komen.
En mijn hypotheek word toch wel doorbetaald.Zonder moeite.
En die nieuwe auto?Die staat er toch wel elk jaar.
En als radar dan toch geheel verkeerd bezig is,weet ik je te melden dat mijn huis meerdere steunpilaren heeft waar ik op kan bouwen.Die stort heus niet in.En anders kopen we toch gewoon weer een nieuwe!!!
Doe ook even de groeten aan Jan Modaal!!!
Afz.Gevulde pannekoek
Jazeker neem ik die in dienst want zoals hij mij naaide
naait hij nu een ander maar dan in mijn opdracht.
Weet je wat dit al opgeleverd heeft??????
Meer dan legio mij kan of kon opleveren.
Zo ben ik er achter gekomen dat hij wel degelijk weet waar hij mee bezig is.
In dit geval wil ik graag de pannekoek zijn.
Een gevulde pannekoek dan wel te verstaan.
Ik ben dan ook niet iemand die met Legio in zijn maag zit.
Legio heeft mij tot nu toe nog geen 500 euro gekost en meer gaat het mij ook niet kosten(Poeh poeh,ik lig er wakker van)
Ik vind het gewoon leuk om te proberen er onderuit te komen.
En mijn hypotheek word toch wel doorbetaald.Zonder moeite.
En die nieuwe auto?Die staat er toch wel elk jaar.
En als radar dan toch geheel verkeerd bezig is,weet ik je te melden dat mijn huis meerdere steunpilaren heeft waar ik op kan bouwen.Die stort heus niet in.En anders kopen we toch gewoon weer een nieuwe!!!
Doe ook even de groeten aan Jan Modaal!!!
Afz.Gevulde pannekoek
Dus nu gaat Freddy een beetje de stoere bink uithangen? Dat is wel heel triest!
'diepgravend onderzoek' noemden ze het bij Radar... HAHAHAHA!
'diepgravend onderzoek' noemden ze het bij Radar... HAHAHAHA!