Kijk eens naar de onderwerpen waarop bestuurders van Pay-back ingaan. Ordinaire commentaren en als u nieuw bent op dit forum.
Tik dan even bij zoeken "Pay-back" in en u leest dan het magazine "privé" of één van de andere roddelbladen.
Voor een echt advies raadpleeg een raadsheer en geen militair of een banketbakker. Ik koop mijn auto ook niet bij een slager.
Hans.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het bestuur van Pay-back
Re: Het bestuur van Pay-back
Beste Hans?
deze posting is meen ik ook van jouw hand.
deze posting is meen ik ook van jouw hand.
Hans Ganders
Geplaatst op 12 Nov 2003 00:55 door Hans Ganders
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn probleem is al lang opgelost. Ik had winst destijds maar blijf jullie kritisch volgen en ben daarom aspirantlid. Betalen doe ik niet maar ben constant incognito aanwezig.
Jullie moeten eens openheid geven en aftreden. Een koekje bakken is wat anders dan een bestuursfunktie.
Hou de eer aan jezelf en doe net als Lourens.
Hans
-
Hans Ganders
Pay-back en jullie hadden zoveel aanhangwagens en maar zeggen tegen de Media wij hebben 850 betalende leden en wel 1100 aspirantleden.
Wat ik bewonder in jullie is de plaat voor de kop.
Wat ik bewonder in jullie is de plaat voor de kop.
Beste Hans?
Hierin had je ook al een discussie.
Hierin had je ook al een discussie.
Captain-America
Geplaatst op 12 Nov 2003 01:41 door Captain-America
--------------------------------------------------------------------------------
Toeval heren?
Een naam voor allen, allen onder 1 naam?
Quote:
familievader
Geplaatst op 12 Nov 2003 01:35 door familievader
voor iemand die gekozen is in de gemeenteraad beedigd wordt en er zitting in kan nemen, worden eerst zijn of haar zogenaamde geloofsbrieven onderzocht. Daarbij wordt oa ook gekeken of hij of zij in het verleden met justitie in aanraking is geweest. Niet voor door het rode licht rijden, te hard rijden, negeren van parkeerverboden of dronken achter het stuur, doch voor echt strafbare feiten. Waarmee de gekozene zijn of haar brood verdient is niet van belang.
Hans Ganders
Geplaatst op 12 Nov 2003 01:37 door Hans Ganders
Deed ook in leaseconstructies en word binnenkort bestuurslid bij Pay-back in de plaats van Pieter.
Naar boven
Hans Ganders
Geplaatst op 12 Nov 2003 01:46 door Hans Ganders
Eindelijk iemand die het door heeft. Goed zo criminoloog.
Naar boven
Captain-America
Geplaatst op 12 Nov 2003 01:56 door Captain-America
Al is de pseudo nog zo snel, anoniem en in gedachte leep,
de waarheid achterhaald en vind hem wel!
Soon...
Quote:
Hans Ganders
Geplaatst op 12 Nov 2003 01:46 door Hans Ganders
Eindelijk iemand die het door heeft. Goed zo criminoloog.
Naar boven
Hans Ganders
Geplaatst op 12 Nov 2003 02:00 door Hans Ganders
Voor jou criminoloog is er binnenkort alleen nog maar gras te eten. Ook deze vriendschap gaat naar de vervelend ga maar een roeibootje huren en steek de oceaan over naar Amerika, Captain.
Naar boven
Captain-America
Geplaatst op 12 Nov 2003 02:02 door Captain-America
Ha ha ha.
Revealed.
Take care out there and be very alert...
Laatst aangepast door Captain-America op 12 Nov 2003 02:03, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Pieter
Geplaatst op 12 Nov 2003 02:02 door Pieter
Het begint erop te lijken dat Hans Ganders alias familievader mijn oude vriend Renee is.
Mvg Pieter
Naar boven
Hans Ganders
Geplaatst op 12 Nov 2003 02:05 door Hans Ganders
Nee Pieter zoek het in een andere hoek. Jij bent Kritische Noot ik niet.
Naar boven
Pieter
Geplaatst op 12 Nov 2003 02:09 door Pieter
Ok andere hoek gezocht
T. Wankers van focus-in?
Mvg Pieter
Naar boven
-
Hans Ganders
Pieter je bent niet enkel Kritische Noot maar ook Gast2 gezien de kopieën die je maakt en de taalfouten.
En Jürgen maar doorzagen. Valt wel op vind je niet.
Hans.
En Jürgen maar doorzagen. Valt wel op vind je niet.
Hans.
Das nou jammer.
Je vergeet te vermelden dat de initialen ook overeen komen met mijn naam.
Leuk geprobeerd overigens.
Mvg Pieter
Je vergeet te vermelden dat de initialen ook overeen komen met mijn naam.
Leuk geprobeerd overigens.
Mvg Pieter