LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het bestuur van Payback

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Het bestuur van Payback

Ongelezen bericht door Gast »

Profiel van de heer J. Neefs:

De heer Neefs heeft een volledige carrière als beroeps officier bij de Koninklijke Luchtmacht achter de rug en geniet al vele jaren van VUT en pensioen. Daarnaast is hij is al vele jaren actief in twee Verenigingen voor Defensiepersoneel. De heer Neefs, zelf slachtoffer van een leaseproduct, is al van begin 2003 bezig een groep van gedupeerden te formeren. Met name de arrogante en ijzige behandeling die de grote instellingen hun klanten durven te geven, heeft bij hem “de stoppen doen doorslaan”. Het gelukte echter niet om voldoende publiciteit te krijgen alsmede een belangrijke groei van de groep te realiseren. Na enig speurwerk is de heer Neefs bij Pay-Back terecht gekomen en al snel was het “huwelijk gesloten”. Hij wil zich nu met hart en ziel inzetten voor deze Vereniging en de gedupeerden die zich als lid hebben ingeschreven.

Profiel van de heer P. Koremans:

Heeft na een 36 jarige carrière bij de Koninklijke Landmacht als beroepsmilitair gebruik gemaakt van de vervroegde dienstverlating. Stond tevens samen met onder andere de heren Hezemans & Blok aan de wieg van de oprichting van de Vereniging PAYBACK. Waarom? De heer Koremans heeft een enorme hekel aan onrecht en vecht tegen die elementen die onze maatschappij kapot willen maken om er zelf beter van te willen worden. De heer Koremans is twee keer een half jaar uitgezonden naar het voormalige Joegoslavië om daar de mensen te helpen en heeft in die hoedanigheid daar ook veel ellende gezien en meegemaakt.

Het was voor de heer Koremans des te frustrerend om bij terugkeer in Nederland te zien en te merken dat "aanbieders" zoals Dexia, Aegon en Spaar select hun cliënten, nu gedupeerden door hun nalatig handelen van de aandelenlease, in de rug aanvallen en financieel en geestelijk terroriseren. Doordat de heer Koremans inmiddels gebruik heeft gemaakt van de regeling van eerdere dienstverlating, kan hij de extra vrijgekomen tijd volledig aanwenden om zich te richten op het aanpakken van voornoemde aanbieders! Om met de woorden van de heer Koremans af te sluiten: Dexia, Aegon en Spaar select, maak jullie borst maar nat want ik heb nu de hele dag de tijd! Jullie krijgen nu fulltime met mij te maken en ik heb maar één doel voor ogen!

De heer Koremans is getrouwd en heeft 3 kinderen.

Profiel van de heer P. Hezemans:

Heeft een carrière als banketbakker achter de rug en is nu werkzaam als systeembeheerder bij een internationaal operend bedrijf die EPS (piepschuim) producten vervaardigd. Zijn huisgenote is slachtoffer geworden van tussenpersoon Spaar Select. Zijn huisgenote dreigt nu de volledige erfenis van haar vader kwijt te raken en erger. De manier waarop de voorlichting, presentatie en het financiële advies was uitgebracht staat haaks op de motivatie en bedoelingen van zijn huisgenote. Dit gegeven en het feit dat er duizenden andere gedupeerden het slachtoffer zijn geworden van dergelijke leaseproducten door valse voorlichting, heeft de duivel in hem los gemaakt en hem zo gemotiveerd dat hij meer wil doen dan aan de zijkant staan meekijken.

Profiel van de heer A. Smit:

Is beroepsmilitair, woont in Den Haag, is 49 jaar, getrouwd en heeft 3 kinderen. De heer Smit heeft diverse producten van diverse aandelen-lease aanbieders. En is er van overtuigd geraakt dat wij zijn misleid, “doordat deze aanbieders de producten eenzijdig en veel te rooskleurig ons hebben voorgeschilderd. Ik wil mijn recht halen. Ik denk dat ik dit het beste kan doen door mij actief in te zetten en aan te sluiten bij een groep mensen die het zelfde doel nastreven. Bij deze roep ik u dan ook op om, net als ik, actief te worden. Vele handen maken het vele werk dat moet worden verricht lichter. Meld u aan als iemand die wat tijd in meedenk en/of uitzoek werk wil steken!!” Aldus A. Smit

Profiel van de heer H. Kampers:

Werkt zo’n veertig jaar bij de overheid, centrale overheid en waterschappen. Heeft een HBO-opleiding op juridisch- en fiscaal terrein. De heer Kampers heeft verder ervaring als bestuurder bij diverse Verenigingen. Negatieve ervaringen met name met Legio-Lease en Groeivermogen/Fortis N.V. motiveren hem zeer om actief bezig te zijn met de aanpak van malversaties van voornoemde instellingen.

Contributie;

Op de afgelopen algemene ledenvergadering is het nieuwe contributie bedrag voor het Verenigingsjaar 2004 vastgesteld op €40,- Minder vermogende kunnen gebruik maken van een kortingsregeling van 50%. Het lidmaatschap verloopt 1 jaar naar aanmelding. U krijgt voordat uw lidmaatschap verloopt een bericht of u uw lidmaatschap wilt verlengen. Indien u van de korting gebruik wenst te maken kunt u contact opnemen met het bestuur. Uiteraard wordt u verzoek vertrouwelijk behandeld.

Mededeling:

Door drukte kan het voorkomen dat er enige tijd overheen gaat voordat uw vragen beantwoord worden. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Als bijlage vindt u het opgave formulier wat u kunt gebruiken als u mee wilt doen aan een van onze acties. Of u kunt hem hier downloaden; Opgave formulier

Gast

Re: Het bestuur van Payback

Ongelezen bericht door Gast »

3 militairen, een banketbakker en iemand die de overheid kent, als dit geen succes wordt :D :lol: :wink:

familievader

Ongelezen bericht door familievader »

lijkt mij een ideaal bestuur voor een biljartclub of buurtvereniging.......

hansfamilieman

Ongelezen bericht door hansfamilieman »

Helemaal mee eens Hans Ganders

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Ja of een naaikransje :D Zakkenvullen i.p.v. verstand hebben van zaken.

Ik blijf ageren tegen deze mensen. Als je het werkelijk zo goed meent als JW waarom de naam Pay-back niet veranderd in "Vereniging van zakkenvullers"

Hans
Laatst gewijzigd door Hans Ganders op 12 nov 2003 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.

hansfamilieman

Ongelezen bericht door hansfamilieman »

Ja dat dacht ik ook www.blokkieterror.tk

Hans Ganders

hansfamilieman en Kritische Noot is dezelfde als Pieter Hezemans. Systeemanalist bij een Piepschuimfabrikant voor muizenissen. Pieter je bent en blijft een banketbakker. :D 8) :lol: :wink:

Hans Ganders

Ikke dit allemaal weet Pieter ik zou maar op stappen bij Pb want jij bent een (geen) oplichter of was het aflichter. En die anderen licht ik ook (op) door.

De groenten

Kritische Noot.

familievader

Ongelezen bericht door familievader »

ik heb net een digitaal uitstapje gemaakt naar de site van pay back. In de bibliotheek kwam ik een vonnis tegen waaraan schijnbaar door pay back grote waarde wordt gehecht in het kader van de rechtstrijd tegen aanbieders van aandelenlease. Helaas, ik moet jullie teleurstellen. Daaruit valt geen jurisprudentie te putten die lease eisers of aangeklaagden kan helpen.
Als je dit vonnis in je bibliotheek opneemt kun je dat ook doen met vonnissen in rechtzaken wegens dronken deelnemen aan het verkeer, het niet betalen van vorderingen etc.
Alweer wedden jullie op het verkeerde paard.

Hans Ganders

Nou Pieter je kunt maar beter inpakken volgens de baas.

Hans

Gesloten