LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het blijft toch raar ???????????????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
klaas

Het blijft toch raar ???????????????

Ongelezen bericht door klaas »

We hebben het de hele tijd over rechtzaken en incasso verhalen .
Maar hoe veel mensen hebben nu tegen de incasso jongengs gezegt ga maar een bevel bij de rechter halen?
Ik blijf me verbazen dat deze zaak en laten we eerlijk zijn een heel groot maatschapelijk probleem aan het worden is ,zo lang moet duren.
Zijn er dan geen zaken die zo belangrijk zijn dat deze voor gaan.
Je word bang gemaakt in dat tweede aanbod dat je jaren moet knoken en dan ook nog een eigen advocat moet nemen dus dat is ook weer een jaar of 7 sraks ben je 10 jaar je leven aan het weg gooien voor die boefen.
Ik me niet voorstelen dat ze ,dat doe laten in dit land.
wanneer houd deze nacht merry nu eens ,dat je weer lekker kan slapen spelen met je kinderen planen maken met vakantie enz
Ja het zal nog wel even duren maar toch

W&A

Re: Het blijft toch raar ???????????????

Ongelezen bericht door W&A »

Beste Klaas,

Ben het met je eens dat wij ons niet van de wijs moeten laten brengen door het machtsvertoon van Dexia, en alle verhalen er rond heen. Ondanks al die miljarden van Dexia blijven wij het recht behouden onze zaak aan een onafhankelijke rechter voor te leggen. En waarom zouden wij geen kans hebben. Wij zijn nu in de voorbereidende fase bezig met een advocaat, en laten onze kansen wegen. Pas dan besluiten wij of we er voor gaan of niet. Op dit moment ziet het er zeer goed uit, en staan wij op het punt onze tussen persoon te dagvaarden.Mocht het zo ver zijn dan horen jullie het zeker, dus niet bij de pakken neer zitten, maar je tanden laten zien, Wij laten ons toch niet gek maken.

W&A

Gesloten