LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het gaat maar door"Afab- verkopers misleiden klant"

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
m.de.w

Het gaat maar door"Afab- verkopers misleiden klant"

Ongelezen bericht door m.de.w »

Tot mijn verbazing stond er zaterdag 21-02-04 dat de HEL maar door gaat tegen onschuldige burgers die misleidworden met aandelen lease produckten.

Met dit bericht wil ik alleen maar zeggen dat GEEN ENKELE instantie een halt toe roept met deze praktijken.

Mensen die over iemandsrug probeerd rijk te worden,en het gaat maar door,

En DEXIA als je meeleest,ik hoop dat je rot in de HEL!!!stelletje bedriegers.
Leugens komen uit en het duurt niet lang meer dat jullie branden in de HEL.

Harry 12

Re: Het gaat maar door"Afab- verkopers misleiden klant"

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Ook niet al te fris dit commentaar.

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Wat Dexia teweeg heb gebracht gaat mijn dimension voorbij....

Jack747

Ongelezen bericht door Jack747 »

In de reactie van Harry 12 stond:
Harry 12

Geplaatst op 26 Feb 2004 22:03 door Harry 12

--------------------------------------------------------------------------------

Ook niet al te fris dit commentaar

Hoe je het ook wendt of keert, en zonder iets af te doen aan de verantwoordelijkheid van organisaties als Dexia en Spaar Select, er is een groot verschil tussen deze en Afab. Als je (Afab) op het moment dat er een maatschappelijke discussie gaande is over het niet hebben mogen aanbieden of aansmeren van aandelenleaseconstructies, een zodanige plaat voor je kop hebt dat je er nog steeds mensen inluist met leningen van euro 30.000 voor een maandbedrag van euro 50 dan verdien je het om aan de schandpaal genageld te worden.

Piet, dit is een item dat pay-back zeker in z'n actievoering moet opnemen. Het kan Afab, als zogenaamd finacieel adviesbureau namelijk niet ontgaan zijn dat dit soort constructies bijzonder schadelijk is voor hun klanten en dat zorgt voor een extra zware verantwoordelijkheid als je op het moment dat je dat weet, toch willens en wetens dit soort constructies tot op de dag van vandaag blijft aanbieden aan leken.

Oproep aan de AFM en de SER, haal de inschrijvingen per direct door. zodat het dit soort zakkenvullers onmogelijk wordt gemaakt om nog slachtoffers te maken.

groet,

Jack

Gesloten