LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het spontaan op slot zetten van discussie topics...
-
Het spontaan op slot zetten van discussie topics...
L.S. tevens t.a.v. de redactie van het Tros Radar forum,
Het viel mij op dat er de laatste tijd verschillende topics, de laatste tijd met name waarin een (pseudo?) jurist gevraagd wordt om een inhoudelijke reactie, n.a.v. een door hem verkregen, voor een gedupeerde negatief vonnis in kort geding.
Deze topics zijn na enige inhoudelijke reacties, waarin/waarop de betreffende "jurist" niet inhoudelijk wenst te reageren, beeindigd met een slotje.
Iets wat mij nogal bevreemd daar dit forum en haar aanverwante fora nu juist in de "lucht" zijn om de consumenten "objectief" te informeren.
Mogelijkerwijs is hier dus meer aan de hand, edoch dat mag dan klaarblijkelijk niet in alle openheid, inclusief hoor en tegenhoor op/in dit forum besproken worden.
Middels het op slot zetten van dit soort, eenzijdige afgebroken topics, wordt mijn inziens het objectief informeren teniet gedaan.
Graag zie ik een inhoudelijke reactie hierop, zonder wie dan ook te belasteren of anderszins negatief te benaderen, tegemoet.
Het viel mij op dat er de laatste tijd verschillende topics, de laatste tijd met name waarin een (pseudo?) jurist gevraagd wordt om een inhoudelijke reactie, n.a.v. een door hem verkregen, voor een gedupeerde negatief vonnis in kort geding.
Deze topics zijn na enige inhoudelijke reacties, waarin/waarop de betreffende "jurist" niet inhoudelijk wenst te reageren, beeindigd met een slotje.
Iets wat mij nogal bevreemd daar dit forum en haar aanverwante fora nu juist in de "lucht" zijn om de consumenten "objectief" te informeren.
Mogelijkerwijs is hier dus meer aan de hand, edoch dat mag dan klaarblijkelijk niet in alle openheid, inclusief hoor en tegenhoor op/in dit forum besproken worden.
Middels het op slot zetten van dit soort, eenzijdige afgebroken topics, wordt mijn inziens het objectief informeren teniet gedaan.
Graag zie ik een inhoudelijke reactie hierop, zonder wie dan ook te belasteren of anderszins negatief te benaderen, tegemoet.
Re: Het spontaan op slot zetten van discussie topics...
Captiain,
Ik zeg niet dat TROS niet objectief is, maar er zijn Trosmensen, die zich bezighouden met dit forum zijn absoluut niet objectief en zelfs met de Dexia wolven meehuilen. Het sluiten van een forum-discussie is normaal maar met virussen PC aanvallen schijnen ook hun methode te zijn! Ik maak hierbij duidelijk een onderscheid tussen TROS en Trosmedewerkers!!
Ik zeg niet dat TROS niet objectief is, maar er zijn Trosmensen, die zich bezighouden met dit forum zijn absoluut niet objectief en zelfs met de Dexia wolven meehuilen. Het sluiten van een forum-discussie is normaal maar met virussen PC aanvallen schijnen ook hun methode te zijn! Ik maak hierbij duidelijk een onderscheid tussen TROS en Trosmedewerkers!!
-
Goedemiddag Willems,
Dank voor je reactie.
Ik begrijp waar je op doelt.
Toch vindt ik de manier van modereren, zoals door mij omschreven, nogal bedenkelijk. Let wel, ik kan het mij goed voorstellen dat men topics op slot doet als daar bedenkelijke, racistische, sexistische et cetera, taal wordt geuit. Edoch daar is in die onderwerpen waarnaar ik verwezen heb, geen sprake van.
Enfin wie weet, vooralsnog ga ik daar (maar) niet van uit, dat deze posting andere inzichten geeft...
Goed weekend.
Dank voor je reactie.
Ik begrijp waar je op doelt.
Toch vindt ik de manier van modereren, zoals door mij omschreven, nogal bedenkelijk. Let wel, ik kan het mij goed voorstellen dat men topics op slot doet als daar bedenkelijke, racistische, sexistische et cetera, taal wordt geuit. Edoch daar is in die onderwerpen waarnaar ik verwezen heb, geen sprake van.
Enfin wie weet, vooralsnog ga ik daar (maar) niet van uit, dat deze posting andere inzichten geeft...
Goed weekend.
het is gewoon het beleid waar de tros op doelt iedereen heeft daarmee te maken ik ook.
Ook ik ben van mening dat de moderatoren van dit forum zich te vaak opwerpen als "gedachtenpolitie". Zal wel met hun persoonlijke voorkeuren hebben te maken, waarbij ik heimelijke sympathie met het boevenpak van Dexia en Aegon zeker niet uitsluit.
Captain de pot verwijt de ketel.
Michiel Luidens, je gaat Captain America nu hopelijk toch niet op kleur aanvallen?
Na deze lafhartige aantijging werd de topic op slot gezet. Ik heb sterk de indruk dat deze persoon een infiltrant is van Aegon die probeert Dexia te beschadigen en zijn broodheer -de ware dader- uit de wind wil houden. Ik heb aanwijzingen dat meerdere Aegon medewerkers actief zijn maar deze figuur maakt het wel heel bont !Geplaatst op 29 Sep 2004 00:27 door ook_ik_ben_kaal_geplukt
Heel veel reacties op deze topic van Annelease.
Eigenlijk reacties in de zin dat een ieder de beleving van Annelease herkent. Verder worden de aloude welles nietus verhaaltjes opnieuw opgehangen. Een Luidens die krokedillentranen vergiet. Hij is wel geen benadeelde maar ....... en vervolgens trapt hij morgen weer mensen de grond in.
Geplaatst op 24 Jun 2004 00:29 door ook_ik_ben_kaal_geplukt
ik verwoord slechts wat de directeur Publiciteit van Aegon over deze aankoop deed en ik was daar inderdaad bij. Verder is mijn eigen oordeel dat beide partijen producten hebben verkocht die niet deugden. Als ik mocht kiezen zou ik kiezen voor Aegon omdat deze maatschappij op een redelijker manier met de benadeelden is omgegaan dan Dexia. Ik ben benadeelde van Dexia en kan de benadering van Dexia niet bewonderen, mijn advocaat ook niet.
Laatst gewijzigd door Michiel Luidens op 04 okt 2004 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
En wat wilde je hier nou mee zeggen, Luidens?
Dat de TROS vaak topics op slot zet na inhoudsloze aantijgingen zoals ook gebeurde met de advocaat Bots topic.